Wel of niet zwaaien naar elkaar?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.

Ik zwaai/flits naar andere MINI's

Altijd!
62
53%
Alleen als ze eerst zwaaien/flitsen.
30
26%
Waarom zou ik?
6
5%
Alleen naar 'waardige' MINI's
18
16%

Totaal aantal stemmen: 116
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 17:35

had dit in het begin ook, blijft toch een gevalletje goed/fout inschatten. Meestal zwaai ik wel, alleen soms zie je die persoon gewoon strak rechtuit staren en dan zwaai ik natuurlijk niet :lol:
YorkPower
Be Mini
Be Mini

13 jan 2011, 17:42

Ik zwaai niet.. Woon vlak bij Brussel, ik rijd meestal met de MINI van of naar de stad en dan zie je gemiddeld 5-10 MINI's per keer dat je het traject doet... Als je dan elke keer gaat zwaaien alwetend dat mensen in steden nogal nerveus zijn en dat zwaaien verkeerd kunnen interpreteren en dan er nog 9/10 geen reactie voor krijgt... Als ik hier op het "platteland" rondrij en ik kom dan een MINI tegen doe ik het wel. Er zijn er veel minder en de mensen zwaaien terug! Soms ben ik te lui voor men hand en knipper ik gewoon eens met de lichten :wink:
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 17:54

YorkPower schreef:Ik zwaai niet.. Woon vlak bij Brussel, ik rijd meestal met de MINI van of naar de stad en dan zie je gemiddeld 5-10 MINI's per keer dat je het traject doet... Als je dan elke keer gaat zwaaien alwetend dat mensen in steden nogal nerveus zijn en dat zwaaien verkeerd kunnen interpreteren en dan er nog 9/10 geen reactie voor krijgt... Als ik hier op het "platteland" rondrij en ik kom dan een MINI tegen doe ik het wel. Er zijn er veel minder en de mensen zwaaien terug! Soms ben ik te lui voor men hand en knipper ik gewoon eens met de lichten :wink:
Inderdaad ;) hier ook te veel mini's om naar elke te zwaaien, (ben dus te lui om als de keuneging in haar koets voortdurend me hand omhoog te steken... :lol: )
daarbij rijd ik zelf niet zo heel veel in de MINI, en om nou als niet mini rijder naar wel mini rijders te zwaaien... :s das pas vreemd... :mrgreen:
YorkPower
Be Mini
Be Mini

13 jan 2011, 18:00

mini cabrio schreef:
Inderdaad ;) hier ook te veel mini's om naar elke te zwaaien, (ben dus te lui om als de keuneging in haar koets voortdurend me hand omhoog te steken... :lol: )
daarbij rijd ik zelf niet zo heel veel in de MINI, en om nou als niet mini rijder naar wel mini rijders te zwaaien... :s das pas vreemd... :mrgreen:
2 maand terug stond ik Brussel neus aan neus met een andere MINI Cabrio (zo één in dat geel waarmee de R57 gelanceerd werd met ook die black bullet velgen) en daar zaten 2 mannen rond de 30 in en die waren zo aant kijken naar mijn MINI en dan hadden ze door dat ik ook keek en begonnen ze te lachen en als zot te zwaaien :lol: Dat was wel grappig :D
Afbeelding
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 18:03

YorkPower schreef:
mini cabrio schreef:
2 maand terug stond ik Brussel neus aan neus met een andere MINI Cabrio (zo één in dat geel waarmee de R57 gelanceerd werd met ook die black bullet velgen) en daar zaten 2 mannen rond de 30 in en die waren zo aant kijken naar mijn MINI en dan hadden ze door dat ik ook keek en begonnen ze te lachen en als zot te zwaaien :lol: Dat was wel grappig :D
:lol: ja dan is het wel leuk 8) (is inderdaad ook een gave combinatie dat geel met die Black Bullits :) )
Ik heb nog wel regelmatig dat er iemand naast mij staat voor het stoplicht, en als een zot zit te staren, dan zwaai ik wel ff... de schrikreacties van mensen zijn dan geniaal... als of ze zich betrapt voelen... :mrgreen:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 18:07

Hier rond adam zwaait niemand :(
burn rubber not your soul

Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

13 jan 2011, 18:14

stefan740 schreef:Alleen gemodde MINI's krijgen van mij een :zwaai dan weet je tenminste dat het een liefhebber is (en dan sta je niet voor gek) :wink:
Velen op het forum zijn toch niet herkenbaar gemod? :D Hopelijk zou je dan ook naar mij zwaaien he :wink:
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

13 jan 2011, 18:15

mini cabrio schreef: Ik heb nog wel regelmatig dat er iemand naast mij staat voor het stoplicht, en als een zot zit te staren, dan zwaai ik wel ff... de schrikreacties van mensen zijn dan geniaal... als of ze zich betrapt voelen... :mrgreen:
hahaha :D Dat is goed! Heb ik ook al gedaan naar mensen op straat die staan te kijken :D Dan zwaaien ze zo aarzelend eens terug hihi :lol:
Afbeelding
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

13 jan 2011, 18:48

Ik zwaai alleen naar zwaai waardige mini's.
YorkPower
Be Mini
Be Mini

13 jan 2011, 18:53

coendek schreef:Ik zwaai alleen naar zwaai waardige mini's.
Discriminerend... :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

13 jan 2011, 18:58

I know and I love it!! :lol:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 19:11