Wel of niet zwaaien naar elkaar?
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Ik zwaai niet.. Woon vlak bij Brussel, ik rijd meestal met de MINI van of naar de stad en dan zie je gemiddeld 5-10 MINI's per keer dat je het traject doet... Als je dan elke keer gaat zwaaien alwetend dat mensen in steden nogal nerveus zijn en dat zwaaien verkeerd kunnen interpreteren en dan er nog 9/10 geen reactie voor krijgt... Als ik hier op het "platteland" rondrij en ik kom dan een MINI tegen doe ik het wel. Er zijn er veel minder en de mensen zwaaien terug! Soms ben ik te lui voor men hand en knipper ik gewoon eens met de lichten 

York - Power :: De Rode Raket

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
hier ook te veel mini's om naar elke te zwaaien, (ben dus te lui om als de keuneging in haar koets voortdurend me hand omhoog te steken...
)
daarbij rijd ik zelf niet zo heel veel in de MINI, en om nou als niet mini rijder naar wel mini rijders te zwaaien...
das pas vreemd...
InderdaadYorkPower schreef:Ik zwaai niet.. Woon vlak bij Brussel, ik rijd meestal met de MINI van of naar de stad en dan zie je gemiddeld 5-10 MINI's per keer dat je het traject doet... Als je dan elke keer gaat zwaaien alwetend dat mensen in steden nogal nerveus zijn en dat zwaaien verkeerd kunnen interpreteren en dan er nog 9/10 geen reactie voor krijgt... Als ik hier op het "platteland" rondrij en ik kom dan een MINI tegen doe ik het wel. Er zijn er veel minder en de mensen zwaaien terug! Soms ben ik te lui voor men hand en knipper ik gewoon eens met de lichten

daarbij rijd ik zelf niet zo heel veel in de MINI, en om nou als niet mini rijder naar wel mini rijders te zwaaien...

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Dat was wel grappig
2 maand terug stond ik Brussel neus aan neus met een andere MINI Cabrio (zo één in dat geel waarmee de R57 gelanceerd werd met ook die black bullet velgen) en daar zaten 2 mannen rond de 30 in en die waren zo aant kijken naar mijn MINI en dan hadden ze door dat ik ook keek en begonnen ze te lachen en als zot te zwaaienmini cabrio schreef:
Inderdaadhier ook te veel mini's om naar elke te zwaaien, (ben dus te lui om als de keuneging in haar koets voortdurend me hand omhoog te steken...
)
daarbij rijd ik zelf niet zo heel veel in de MINI, en om nou als niet mini rijder naar wel mini rijders te zwaaien...das pas vreemd...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja dan is het wel leuk
(is inderdaad ook een gave combinatie dat geel met die Black Bullits
)
Ik heb nog wel regelmatig dat er iemand naast mij staat voor het stoplicht, en als een zot zit te staren, dan zwaai ik wel ff... de schrikreacties van mensen zijn dan geniaal... als of ze zich betrapt voelen...
YorkPower schreef:2 maand terug stond ik Brussel neus aan neus met een andere MINI Cabrio (zo één in dat geel waarmee de R57 gelanceerd werd met ook die black bullet velgen) en daar zaten 2 mannen rond de 30 in en die waren zo aant kijken naar mijn MINI en dan hadden ze door dat ik ook keek en begonnen ze te lachen en als zot te zwaaienmini cabrio schreef:
Inderdaadhier ook te veel mini's om naar elke te zwaaien, (ben dus te lui om als de keuneging in haar koets voortdurend me hand omhoog te steken...
)
daarbij rijd ik zelf niet zo heel veel in de MINI, en om nou als niet mini rijder naar wel mini rijders te zwaaien...das pas vreemd...
Dat was wel grappig

Ik heb nog wel regelmatig dat er iemand naast mij staat voor het stoplicht, en als een zot zit te staren, dan zwaai ik wel ff... de schrikreacties van mensen zijn dan geniaal... als of ze zich betrapt voelen...

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Hopelijk zou je dan ook naar mij zwaaien he
Velen op het forum zijn toch niet herkenbaar gemod?stefan740 schreef:Alleen gemodde MINI's krijgen van mij eendan weet je tenminste dat het een liefhebber is (en dan sta je niet voor gek)

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Dat is goed! Heb ik ook al gedaan naar mensen op straat die staan te kijken
Dan zwaaien ze zo aarzelend eens terug hihi
hahahamini cabrio schreef: Ik heb nog wel regelmatig dat er iemand naast mij staat voor het stoplicht, en als een zot zit te staren, dan zwaai ik wel ff... de schrikreacties van mensen zijn dan geniaal... als of ze zich betrapt voelen...

Onze sponsors