Mijn nieuwe ride... Gekocht en Gestolen..

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

31 jan 2011, 17:52

florisvandam schreef:inderdaad een automaat met flippers sven.. heerlijk ontspannen rijden ;)

Ga misschien al binnenkort een R bumper erop zetten, ff een prijsje opgevraagd bij de spuitert..

Afbeelding

velgjes misstaan de VW ook niet ;)

wordt weer een dure hobby die VW denk...

gr.
floris
Gefeliciteerd met je nieuwe ride :feest

Ik speel zelf ook met de gedachten om (serieus) te kijken voor een opvolger van mijn MINI (zeker gezien alle ellende die ik met mijn auto heb gehad). Probleem is dat ik niet echt een leuk/betaalbaar alternatief kan vinden. Het enigste alternatief wat ik kan bedenken is ook een Golf 6 GTI. Maar eerlijk gezegd heb ik wel zoiets van volkswagen?....je ziet ze zoveel en heeft toch een saai imago/uitstraling. Ander probleem is dat ze best wel populair zijn bij bepaalde mensen (als je begrijpt wat ik bedoel :wink: ) maar daar zijn verzekeringen voor :mad:

Persoonlijk vind ik de Golf GTI niet de klasse, uitstraling en looks van de MINI hebben, over de rijeigenschappen/beleving kan ik niets zeggen omdat ik nog nooit in een Volkswagen heb gereden laat staan een Golf 6 GTI :mrgreen:
Maar op de een of andere manier vind ik zo'n GTI toch wel wat hebben (en vooral een Golf R >) ) en je hoort er toch wel positieve verhalen over.

Ik ben alleen bang dat ik spijt ga krijgen als ik mijn MINI zou weg doen. Wat ik me afvraag is wat het verschil is qua rijeigenschappen/beleving tussen de MINI Cooper S en de Golf 6 GTI. Belangrijker nog....is het nog steeds leuk en ga je niet ontzettend terug verlangen naar de MINI?

Uiteraard moet ik zelf proefrijden maar toch hoor ik graag jouw ervaring en/of andere mensen die overgestapt zijn.

Veel plezier in ieder geval met je nieuwe speeltje :mrgreen:

PS. ben ook wel benieuwd wat zo'n R bumper moet kosten (gespoten en gemonteerd en al)
your non average MINI driver
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2011, 18:08

Dikke bak! Toch wel weer een stapje omhoog.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2011, 18:23

Leuk dat jullie eruit zijn gekomen Floris!! Gefeliciteerd man!
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2011, 20:15

Mooie aanwinst en als je die plannen met bumper en velgen doorzet 8)

Wel een mooi ruitjes bekleding die goed zal staan op the green, moest het daarom ook dit type VW worden? :mrgreen:
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 jan 2011, 20:21

Ries schreef:Mooie aanwinst en als je die plannen met bumper en velgen doorzet 8)

Wel een mooi ruitjes bekleding die goed zal staan op the green, moest het daarom ook dit type VW worden? :mrgreen:
jij snapt het ries, de ruitjes bekleding en naam van de auto heeft me doen overstag gaan ;)
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 jan 2011, 20:23

peter schreef:Leuk dat jullie eruit zijn gekomen Floris!! Gefeliciteerd man!
ja ben blij dat die er nog eens is 1250 van afhaalde want zo werd het een makkelijke keuze.
thnx nog voor alle info...
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2011, 20:24

Mooie bak, congratz! Heb ook een tijdje getwijfeld over een gti, had een testrit aangevraagd maar duurde me te lang... Moest een maand wachten :|.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 jan 2011, 20:59

Fred schreef:Mooie bak, congratz! Heb ook een tijdje getwijfeld over een gti, had een testrit aangevraagd maar duurde me te lang... Moest een maand wachten :|.
nou ze waren bij deze dealer in eerste instantie ook niet happig om de auto mee te geven..
Ze wilde dat we eerst een bedrag overeen kwamen voordat ik mocht rijden..

dus dealer om een scherpe prijs gevraagd, akkoord bevonden, proefrit gemaakt en daarna gaan onderhandelen over een scherpere prijs
rare gang van zaken maar ben blij dat ik hem heb ;)

de dealer gaf aan dat als ze deze werkwijze niet hanteren er alleen maar mensen proefritjes komen maken om in een 'snelle' bak te rijden..
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2011, 21:02

Snap het ergens wel, maar op die manier maakten ze direct al niet veel kans meer. Ik dacht dat ze em gewoon niet wilden meegeven omdat ik te jong was ofzo, ergens wel blij dat ze bij jou ook moeilijk deden :mrgreen:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 jan 2011, 21:15

Fred schreef:Snap het ergens wel, maar op die manier maakten ze direct al niet veel kans meer. Ik dacht dat ze em gewoon niet wilden meegeven omdat ik te jong was ofzo, ergens wel blij dat ze bij jou ook moeilijk deden :mrgreen:
nou ik was not amused toen ik niet in eerste instantie mocht rijden maar kon er later wel wat begrip voor opbrengen..
alleen is het altijd heel gevaarlijk om zulk soort uitspraken te doen want kan me inzien dat een hoop potenciele kanten er dan klaar mee zijn.
Voor mij was dit gewoon de ideale auto en ben dus gezwicht ;)
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2011, 21:27

Mooie wagen Floris 8) 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

31 jan 2011, 21:45

Mooie bak Floris 8)
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 jan 2011, 23:36

Leuk bakkie ;) gefeliciteerd man!
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2011, 23:43

Ik heb de GOLF IV GTI ook in overweging gehad als leasewagen. Uiteindelijk vond ik de Scirocco mooier en uiteindelijk is het zelfs een EOS geworden omdat ik me bedacht dat een cabrio waarschijnlijk niet meer zou lukken de komende 15 jaar ;)

Feli met het nieuwe monster(tje)
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

31 jan 2011, 23:44

Lijkt me ook heerlijk rijden met DSG!!
Top combinatie van binnen en buiten. 8)

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”