Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 feb 2011, 15:04

Lees het net: echt onder je neus verkocht?
Niet echt netjes van die handelaar :evil: (zachtjes uitgedrukt!)

Ben benieuwd wat voor dikke M3 er komt! Maar gezien de JCW gaat dat helemaal goed komen!

Die van Ivo is wel gaaf!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 15:25

In Hengelo staat ook een zwarte handgeschakelde M3 te koop. Is wel een vrij jonge (van 2005), maar hij haalt het verder wat mij betreft niet bij die Duitse:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bhiojkb31m3v
Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 16:32

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:mrgreen:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 16:39

Zalig..... :D

succes met de zoektocht rob
burn rubber not your soul

Afbeelding
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 feb 2011, 16:40

Er staat ook een dikke op stanceworks te koop ;) Maar dat gaat niets worden naar Nederland halen denk ik

http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=14203
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 18:20

Het is een rustige zondagochtend, je hebt niets te doen en je hebt de sleutels van een JCW liggen... Dan ga je maar even rijden en foto's nemen :D Aangezien Rob niet echt tijd heeft om dit te doen de laatste tijd dacht ik dat ik het maar even zou doen. Helaas is mijn camera wel echt te crap dus de kwaliteit van de foto's vind ik ruk. Verder wel redelijk tevreden met de uitkomst :) (uiteraard niets vergeleken met de foto guru's van dit forum).
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 18:49

MartinG schreef:Er staat ook een dikke op stanceworks te koop ;) Maar dat gaat niets worden naar Nederland halen denk ik

http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=14203
Ik zou nooit een M3 uit de US halen. Bij de 350Z waren er behoorlijk wat technische verschillen qua onderstel, aandrijflijn en remmen tov Europese spec auto's. Wij gebruiken de auto hier een ietsiepietse anders!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 feb 2011, 19:49

nice pics 8) Hey ff over die bmw he :s kan dan wel een hoop vermogen hebben enz enz maar vind dit type een enorm hoog Ankara gehalte hebben :oops: en vind het ook helemaal niets daarom :p m3 / m5 nieuw is leuk maar als ze 5 jaar oud zijn :roll:

ja jongens kom maar met jullie commentaar :klap
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 feb 2011, 19:56

peter schreef: Ik zou nooit een M3 uit de US halen. Bij de 350Z waren er behoorlijk wat technische verschillen qua onderstel, aandrijflijn en remmen tov Europese spec auto's. Wij gebruiken de auto hier een ietsiepietse anders!
Wat bedoel je met dat wij de auto anders gebruiken dan in de USA? En die verschillen zouden toch niet uit maken? of komt hij dan niet door de keuring?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 20:19

USA import heb ik al slechte ervaringen mee, dus daar ga ik sowieso niet aan beginnen Peter, maar thnx voor je advies! :wink: Hoe was het afgelopen donderdag trouwens?

@de rest: thnx voor jullie input en plaatjes! Helemaal top!

@Speedy: Ik moet je eerlijk zeggen dat het me geen reet kan schelen wat een ander van die bak denkt (niet onaardig bedoelt he!). Voor mij is een e46 M3 gewoon de M3. Vind het gewoon een superbrute bak. Als i het geld had gehad voor een e90 M3 had ik die ook nog wel overwogen, maar eigenlijk vind ik de e46 veel ruiger.

Daarnaast: in de regio Amsterdam rijden er foute types in zo'n beetje elk type auto (ja, ook in MINI's), dus dat zou beteken dat ik geen enkele auto meer kan rijden. Sowieso wordt in NL elke vorm van tuning al als "fout" gezien, dus wat dat betreft kunnen we allemaal wel kappen met onze hobby. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 20:29

speedy schreef:nice pics 8) Hey ff over die bmw he :s kan dan wel een hoop vermogen hebben enz enz maar vind dit type een enorm hoog Ankara gehalte hebben :oops: en vind het ook helemaal niets daarom :p m3 / m5 nieuw is leuk maar als ze 5 jaar oud zijn :roll:

ja jongens kom maar met jullie commentaar :klap
Als je zo'n auto gaat 'verfraaien' met aftermarket lampen, bumpers en velgen wordt een M3 inderdaad al heel snel een foute bak. Daarom moet je een M3 lekker OEM houden, dan is het gewoon een beauty en heeft ie ook niet die Ankara-uitstraling. 8) Zo dus:

Afbeelding
Afbeelding

:hap
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 20:44

MartinG schreef:
peter schreef: Ik zou nooit een M3 uit de US halen. Bij de 350Z waren er behoorlijk wat technische verschillen qua onderstel, aandrijflijn en remmen tov Europese spec auto's. Wij gebruiken de auto hier een ietsiepietse anders!
Wat bedoel je met dat wij de auto anders gebruiken dan in de USA? En die verschillen zouden toch niet uit maken? of komt hij dan niet door de keuring?
Ze rijden veel minder hard, bochten zijn veel ruimer.

Vaak zijn remmen, aandrijflijn/differentieel en onderstel veel minder van kwaliteit cq afstelling.

Dat wil je echt niet...

Terug naar “Show your ride”