Niet echt netjes van die handelaar

Ben benieuwd wat voor dikke M3 er komt! Maar gezien de JCW gaat dat helemaal goed komen!
Die van Ivo is wel gaaf!
Ik zou nooit een M3 uit de US halen. Bij de 350Z waren er behoorlijk wat technische verschillen qua onderstel, aandrijflijn en remmen tov Europese spec auto's. Wij gebruiken de auto hier een ietsiepietse anders!MartinG schreef:Er staat ook een dikke op stanceworks te koopMaar dat gaat niets worden naar Nederland halen denk ik
http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=14203
Wat bedoel je met dat wij de auto anders gebruiken dan in de USA? En die verschillen zouden toch niet uit maken? of komt hij dan niet door de keuring?peter schreef: Ik zou nooit een M3 uit de US halen. Bij de 350Z waren er behoorlijk wat technische verschillen qua onderstel, aandrijflijn en remmen tov Europese spec auto's. Wij gebruiken de auto hier een ietsiepietse anders!
Als je zo'n auto gaat 'verfraaien' met aftermarket lampen, bumpers en velgen wordt een M3 inderdaad al heel snel een foute bak. Daarom moet je een M3 lekker OEM houden, dan is het gewoon een beauty en heeft ie ook niet die Ankara-uitstraling.speedy schreef:nice picsHey ff over die bmw he
kan dan wel een hoop vermogen hebben enz enz maar vind dit type een enorm hoog Ankara gehalte hebben
en vind het ook helemaal niets daarom
m3 / m5 nieuw is leuk maar als ze 5 jaar oud zijn
ja jongens kom maar met jullie commentaar
Ze rijden veel minder hard, bochten zijn veel ruimer.MartinG schreef:Wat bedoel je met dat wij de auto anders gebruiken dan in de USA? En die verschillen zouden toch niet uit maken? of komt hij dan niet door de keuring?peter schreef: Ik zou nooit een M3 uit de US halen. Bij de 350Z waren er behoorlijk wat technische verschillen qua onderstel, aandrijflijn en remmen tov Europese spec auto's. Wij gebruiken de auto hier een ietsiepietse anders!
Onze sponsors