Oude Ride van Colmena De Grote Beurt gespot

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2011, 12:02

Het idee is best leuk ... vind ik, met name het interieur. Alleen als ik lees dat de uitvoering zo erg is dat je mag stellen dat z'n auto verkl*** is dan heb ik het met die gozer te doen. Het was toen echt een hype: verbouw dit en dat en het liefst door de buren.

Volgens mij is het met dat soort programma's allemaal één grote ellende. Er zijn maar weinig mensen echt helemaal tevreden na afloop ... Aan mijn spullen geen polonaise :klap

Afbeelding

Afbeelding

:wink: Een spierwitte Mini met veel zwart vind ik zo wie zo erg 8)
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 feb 2011, 12:25

Het zegt ook genoeg dat die MINI de afgelopen jaren steeds maar weer van handelaar wordt gewisseld... Colmena heeft hem volgens mij een paar maanden na de uitzend in geruild... sindsdien is die volgens mij meer verhandeld dan dat er mee gereden is.

Het was overigens best leuk om die uitzendig mee te maken :mrgreen:
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2011, 12:26

interieur valt nog best mee ja, als je die matten vervangt door zwarte oogt het al een stuk beter.. bumpers/skirts daarentegen mogen wat mij betreft wel vervangen worden...en die grill..... :O
Gryphes
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

21 feb 2011, 19:28

Wow de mini zag er eerst best strak uit hoe hebben ze die zo kunnen verneuken :shock:
Marcel Always Open
Cabrio-King

21 feb 2011, 23:01

Ik had compassie met die kerel, maar eigenlijk had ie gewoon maar wat haar op zijn tanden moeten laten groeien... Er neemt echt niemand mijn auto mee voor zo'n onnozel programma. Rot op met je camera!
:evil: Zelf beschaamd na het zien van de aflevering en dat je je wagen aan zo een prutprog. meegeeft??
Dat ze er dan toch effe oemp stuff opgeknald hadden was hij veeel mooier geweest dus de autodisigner heeft niks op school geleerd?
Twee reacties die wel heel erg gemakkelijk zijn, zo ACHTERAF. Ten tijde van deze actie was het programma DGB nog maar vers begonnen met het pimpen van redelijke nieuwe auto's (in tegenstelling tot de 15-jaar oude gebakjes in het seizoen daarvoor).
En niemand had toen de kennis van nu.
Dus ik vind deze veroordelingen wel heel erg easy. :?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 00:11

Deze quotes van Colmena zijn ook veelzeggend (uit het topic waarin hij deze MINI zelf te koop aanbood, opvallend kort na de verbouwing):
Colmena schreef:Heb al medelijden met de evt. nieuwe koper :D
Colmena schreef:Niets mis mee, alleen niet zo netjes afgewerkt als dat mini rijders graag zouden willen zien!

Het verhaal lijkt meer dan de werkelijkheid denk ik.
:s
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 00:27

@Marcel

Heel simpel... maar ik laat niemand mijn auto 'verbouwen' zonder dat ik weet wat er gaat gebeuren (of het moet zooo'n oud hok zijn waar ik zelf niks mee heb en (bijna) rijp voor de sloop :P ) En als het een nieuw format is, dan ben ik juist extra voorzichtig :wink:
In overleg wil ik er wel over nadenken...maar dan gaat het op mijn manier...
Het gaat hier wel om voor sommigen/de meesten een grote aankoop waar je veel geld in hebt zitten....

Hier in de buurt rijdt ook een DGB auto... Een oude Cuore ofiets in die richting, maar dat gewoon een leuke reclame auto geworden voor de schoenmaker hier, geheel in stijl! Dan heb je er voordeel van! :lol:

Edit: Bij nader inzien, zou ik m'n auto wel toevertrouwen aan bijv Chip Foose! Dan ben je zeker van een strakke auto en mocht de stijl je niet bevallen, dan kun je hem altijd (goed) verkopen! 8) :wink: Maargoed daar heb ik dan al veel werk van gezien, resultaat is gewoon TOP! 8) 8)

Dat autoliefhebbers zo reageren kan ik me dan enigzins wel voorstellen :wink:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 00:49

Hiervan krijg ik ook de tranen in m'n ogen, ook al ben ik niet echt een Mercedes-liefhebber: een totaal vern**kte SLK 32 AMG (nieuwprijs: meer dan 80k) :'(

http://www.tijgerleathers.nl/slk.htm

De eigenaren waren er blijkbaar ook niet heel gelukkig mee :mrgreen:
Klacht van zusje eigenaresse
sarisa posted 08-10-2007
hallo mag ik me even voorstellen ik ben sarisa zusje van de eigenaresse van de mercedes slk leuke aflevering om te zien helaas hebben ze niet alles uitgezonden zo als het was mijn zwager was absoluut niet blij met de auto de afwerking is zeeer slecht overal beschadigingen op de lak en tape aan de binnenkant van de deuren zeer onprofesioneel zij hebben zich opgegeven omdat zij al heel wat pech hadden gehad en het programma vertrouwden maar al hun wensen en eisen zijn niet gehoord erg zonde ja zo op die foto denk ik ook gaaf maar als je er echt omheen loopt dan denk je oooooh wat zonde en ja diablo hij was 51000 euro waard en nou hopelijk de helft maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje hoor helaas dus jullie horen nog groetjes
Als je in een oud, afgeragd hok van een paar honderd euro rijdt kan ik me inderdaad nog voorstellen dat je aan zo'n programma meewerkt, maar met auto's als een MINI, een SLK AMG of een A4 Cabrio... :s
Laatst gewijzigd door Ivo op 22 feb 2011, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 08:21

doodzonde, :|

maar ach, niks meer aan te doen, en al zoooooo vaak langsgekomen :|
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 08:42

:shock: God wat een (slecht gemaakt) hoerenhok is dat geworden ... ronduit vreselijk :shock:

... idd 't begint een beetje een kletstopic te worden Rob ... het is ook werkelijk onbegrijpelijk dat mensen zo iemands auto kunnen vernaggelen en ermee wegkomen ... over smaak valt niet te twisten maar slecht maken wel, lijkt mij.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 11:54

Marcel Always Open schreef:
Twee reacties die wel heel erg gemakkelijk zijn, zo ACHTERAF. Ten tijde van deze actie was het programma DGB nog maar vers begonnen met het pimpen van redelijke nieuwe auto's (in tegenstelling tot de 15-jaar oude gebakjes in het seizoen daarvoor).
En niemand had toen de kennis van nu.
Dus ik vind deze veroordelingen wel heel erg easy. :?
Ik snap je reactie wel, maar zou jij je wagen meegeven? Achteraf praten is idd altijd makkelijk, maar toch kan ik met zekerheid zeggen dat ik mijn auto niet zou meegeven. En dan mag er nog een mooi ding voor de deur staan 's morgensvroeg. Die mocht wel es binnenkomen, maar de sleutels blijven bij mij... Ik heb er al moeite mee om mijn wagen achter te laten bij de garage...
Marcel Always Open
Cabrio-King

22 feb 2011, 13:14

Toen we daar in de kantine van de studio zaten, wachtend tot de opname begon, hoorde ik veel mensen dezelfde vraag stellen. Zou je je auto afgeven? Er leek absoluut consensus te zijn in de verwachting dat de auto er beter van zou worden. Ook als er een paar kleine puntjes aan de auto zouden zijn, zou het volgens ons een verbetering worden.

En ik verwoord hierbij de meningen van de diverse mensen die ik daar gesproken heb, niet biased door de kennis die achteraf is opgedaan over de slechte afwerking van de auto.

Dat de afwerking zo verschrikkelijk slecht was , is ons allemaal tegengevallen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Mini An
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

23 feb 2011, 20:04

Ja natuurlijk is het achteraf praten, helemaal waar en de toenmalige eigenaar had dit ws graag vooraf gehoord maar ik heb heel wat auto's gezien die een "grote beurt" hebben gehad en daarvan was er geen 1 kwalitatief echt goed meer.....

Kan volgens mij ook niet als je zo ingrijpend af gaat wijken van originele pasvormen die die auto's hebben passen onderdelen die op die maten en vormen gemaakt worden nooit meer echt lekker en moet dit verholpen met allerlei kunst en vliegwerk. Waarom hakken, slijpen en lassen aan auto's waaraan dat niet nodig is voor bijvoorbeeld een echte reparatie heb ik nooit begrepen.

Te laat voor deze Mini maar hopelijk niet voor andere! Modden is natuurlijk ok als je dat graag wilt.... maar ik zou er niet aan beginnen om echt in te grijpen in de basis carrosserie van een auto!

Terug naar “MINI Spotting”