Volgens mij is het met dat soort programma's allemaal één grote ellende. Er zijn maar weinig mensen echt helemaal tevreden na afloop ... Aan mijn spullen geen polonaise

Ik had compassie met die kerel, maar eigenlijk had ie gewoon maar wat haar op zijn tanden moeten laten groeien... Er neemt echt niemand mijn auto mee voor zo'n onnozel programma. Rot op met je camera!
Twee reacties die wel heel erg gemakkelijk zijn, zo ACHTERAF. Ten tijde van deze actie was het programma DGB nog maar vers begonnen met het pimpen van redelijke nieuwe auto's (in tegenstelling tot de 15-jaar oude gebakjes in het seizoen daarvoor).Zelf beschaamd na het zien van de aflevering en dat je je wagen aan zo een prutprog. meegeeft??
Dat ze er dan toch effe oemp stuff opgeknald hadden was hij veeel mooier geweest dus de autodisigner heeft niks op school geleerd?
Colmena schreef:Heb al medelijden met de evt. nieuwe koper
Colmena schreef:Niets mis mee, alleen niet zo netjes afgewerkt als dat mini rijders graag zouden willen zien!
Het verhaal lijkt meer dan de werkelijkheid denk ik.
Als je in een oud, afgeragd hok van een paar honderd euro rijdt kan ik me inderdaad nog voorstellen dat je aan zo'n programma meewerkt, maar met auto's als een MINI, een SLK AMG of een A4 Cabrio...Klacht van zusje eigenaresse
sarisa posted 08-10-2007
hallo mag ik me even voorstellen ik ben sarisa zusje van de eigenaresse van de mercedes slk leuke aflevering om te zien helaas hebben ze niet alles uitgezonden zo als het was mijn zwager was absoluut niet blij met de auto de afwerking is zeeer slecht overal beschadigingen op de lak en tape aan de binnenkant van de deuren zeer onprofesioneel zij hebben zich opgegeven omdat zij al heel wat pech hadden gehad en het programma vertrouwden maar al hun wensen en eisen zijn niet gehoord erg zonde ja zo op die foto denk ik ook gaaf maar als je er echt omheen loopt dan denk je oooooh wat zonde en ja diablo hij was 51000 euro waard en nou hopelijk de helft maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje hoor helaas dus jullie horen nog groetjes
Ivo schreef:http://www.tijgerleathers.nl/slk.htm
Ik snap je reactie wel, maar zou jij je wagen meegeven? Achteraf praten is idd altijd makkelijk, maar toch kan ik met zekerheid zeggen dat ik mijn auto niet zou meegeven. En dan mag er nog een mooi ding voor de deur staan 's morgensvroeg. Die mocht wel es binnenkomen, maar de sleutels blijven bij mij... Ik heb er al moeite mee om mijn wagen achter te laten bij de garage...Marcel Always Open schreef:
Twee reacties die wel heel erg gemakkelijk zijn, zo ACHTERAF. Ten tijde van deze actie was het programma DGB nog maar vers begonnen met het pimpen van redelijke nieuwe auto's (in tegenstelling tot de 15-jaar oude gebakjes in het seizoen daarvoor).
En niemand had toen de kennis van nu.
Dus ik vind deze veroordelingen wel heel erg easy.
Onze sponsors