Die laklaag van rota is gewoon ruk... Resultaat van één winter... Ik had mijn lenso's er geen enkele keer afgehaald voor de winter, en die zagen er nog steeds goed uit als ik de mini verkocht.
Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Daar was de prijs ook naar he, waren ook wielen voor een projectje. Spuiten was simpeler geweest geer
.
Die laklaag van rota is gewoon ruk... Resultaat van één winter... Ik had mijn lenso's er geen enkele keer afgehaald voor de winter, en die zagen er nog steeds goed uit als ik de mini verkocht.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Spuiten was idd makelijker geweest Fred , maar niet mooier toch !!Fred schreef:Daar was de prijs ook naar he, waren ook wielen voor een projectje. Spuiten was simpeler geweest geer.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar heb me er idd op verkeken
Maar nu ik er 2 helemaal en 1 voor de helft klaar heb vindt ik het zonde om nu de handdoek in de ring te gooien
Klopt helemaal Fred , ik had ooit een set Porsche Cup velgen zelf helemaal gepolijst en dat was al een hele klus ..Fred schreef:Nee dat denk ik niet, lekker uniek zo. Maar je wist waar je aan begon...
5 spaaks velgen ware een simpeler klusje geweest
Maar heb me er idd op verkeken
Maar nu ik er 2 helemaal en 1 voor de helft klaar heb vindt ik het zonde om nu de handdoek in de ring te gooien
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dood zonde van je spullen
Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!jbcola schreef:Steenslag icm zout, meer heb je niet nodig om velgen naar de eeuwige jachtvelden te sturen
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Je had alleen hart kunnen spuiten maar polish lip hoort er gewoon bij
Blue Chaser schreef:Spuiten was idd makelijker geweest Fred , maar niet mooier toch !!Fred schreef:Daar was de prijs ook naar he, waren ook wielen voor een projectje. Spuiten was simpeler geweest geer.
Je had alleen hart kunnen spuiten maar polish lip hoort er gewoon bij
- Fred
- Volledig MINI minded!

- jbcola
- Brugse zot
Bericht

Die Clubman zag er trouwens tiptop uit Daiel
I know, de jongen had op die moment de middelen niet om daarin te investeren. Jammer voor de velgen maar helaas.Blue Chaser schreef: Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!
Laatst gewijzigd door jbcola op 09 mar 2011, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan velgen
En ik ben er content mee
En zo is het Dick , first things first ..jbcola schreef:I know, de jongen had op die moment de middelen niet om daarin te investeren. Jammer voor de velgen maar helaas.Blue Chaser schreef: Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan velgen
En ik ben er content mee
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Zie namelijk niet vaak iemand met afgetrapte schoenen en een super mooi/net kostuum
ok daar was ik benieuwd naarjbcola schreef:I know, de jongen had op die moment de middelen niet om daarin te investeren. Jammer voor de velgen maar helaas.Blue Chaser schreef: Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!
Zie namelijk niet vaak iemand met afgetrapte schoenen en een super mooi/net kostuum
Onze sponsors