Die laklaag van rota is gewoon ruk... Resultaat van één winter... Ik had mijn lenso's er geen enkele keer afgehaald voor de winter, en die zagen er nog steeds goed uit als ik de mini verkocht.
Spuiten was idd makelijker geweest Fred , maar niet mooier toch !!Fred schreef:Daar was de prijs ook naar he, waren ook wielen voor een projectje. Spuiten was simpeler geweest geer.
Die laklaag van rota is gewoon ruk... Resultaat van één winter... Ik had mijn lenso's er geen enkele keer afgehaald voor de winter, en die zagen er nog steeds goed uit als ik de mini verkocht.
Klopt helemaal Fred , ik had ooit een set Porsche Cup velgen zelf helemaal gepolijst en dat was al een hele klus ..Fred schreef:Nee dat denk ik niet, lekker uniek zo. Maar je wist waar je aan begon...
5 spaaks velgen ware een simpeler klusje geweest
Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!jbcola schreef:Steenslag icm zout, meer heb je niet nodig om velgen naar de eeuwige jachtvelden te sturen
Blue Chaser schreef:Spuiten was idd makelijker geweest Fred , maar niet mooier toch !!Fred schreef:Daar was de prijs ook naar he, waren ook wielen voor een projectje. Spuiten was simpeler geweest geer.
I know, de jongen had op die moment de middelen niet om daarin te investeren. Jammer voor de velgen maar helaas.Blue Chaser schreef: Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!
Dood zonde van je spullen
En zo is het Dick , first things first ..jbcola schreef:I know, de jongen had op die moment de middelen niet om daarin te investeren. Jammer voor de velgen maar helaas.Blue Chaser schreef: Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!
Die Clubman zag er trouwens tiptop uit Daiel
ok daar was ik benieuwd naarjbcola schreef:I know, de jongen had op die moment de middelen niet om daarin te investeren. Jammer voor de velgen maar helaas.Blue Chaser schreef: Ja maar Dick , neem dan wintervelgen toch !!!
Die Clubman zag er trouwens tiptop uit Daiel
Onze sponsors