gisteren toen ik op weg was van mn werk naar huis, rijd ik een kruispunt over en ziet een vrouw die linksaf aan het slaan is van de tegengestelde richting mij over het hoofd

ik wijk uit omdat ik die andere auto niet wil raken, tegen een paal aan. ineens de hele auto wit van binnen, airbags uit en ik krijg geen lucht meer. gelukkig heb ik zelf niet al te veel letsel maar de mini is er wel redelijk ernstig aan toe.
politie kwam erbij en hebben een rapport opgemaakt geloof ik.(ik kan me vrij weinig herrinneren van direct na het ongeluk) de mini is weggesleept omdat hij niet meer kan rijden. de rechtervoorkant zit redelijk in elkaar.
nou bellen we vandaag iedereen om het te regelen met de verzekering enzo, weet iemand mij te vertellen dat de gemeente mij ook nog aansprakelijk wil stellen omdat ik die paal geraakt heb ipv die auto. en kan de mini pas naar de garage als de verzekering van de tegenpartij em weg laat slepen uit dat depot waar ie vannacht gestaan heeft.
iemand nog tips? we kunnen alle hulp gebruiken.
ik heb nog een foto van het geheel.(sorry van de slechte kwaliteit, ik kon niet stoppen met trillen)