Ik krijg mijn tankdopdeksel niet meer open.....

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mar 2011, 00:46

Of met je grote licht aan rondrijden en je telkens afvragen waarom alle borden toch zo fel verlicht zijn en allemaal mensen met hun lichten naar je aan het seinen zijn.

Of telkens je ruitenwisservloeistof bijvullen en je maar afvragen waarom de lampen maar niet schoongemaakt worden, dat was normaal toch wel zo? Ohja, daar was dat andere tankje voor :X
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Ossie
The Calendar Guy

21 mar 2011, 17:40

Ik had een paar jaar geleden voor het eerst een BMW Z4 te leen gekregen voor een lang weekend.
Dus heel stoer in mijn straat geparkeerd, super voorzichtig en met het dakje open, kon ik met geen mogelijkheid de achteruit in de versnellingsbak vinden.
Na 10 minuten klooien was ik het zat en belde m'n vader op de zaak (BMW dealer) met de vraag aan hem waar dat ding nou zat.
Terwijl hij in de kantine zat vol met andere collega's, kreeg ik de uitleg.
Effe in z'n vrij en dan naar links duwen...op de achtergrond lag iedereen in een deuk.

Wat voelde ik me een sukkel toen. :lol:
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

22 mar 2011, 09:17

hmmmm, het niet kunnen vinden van de achteruitversnelling...

ik stop nu met typen :mrgreen: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mar 2011, 09:34

En Marcel maar zoeken naar de A van achteruit op de pookknop... :P
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

22 mar 2011, 13:14

Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop. :lol: :lol:
Gr, Marcel
IniMINImanimo
One wheel wonder
One wheel wonder

22 mar 2011, 20:21

Hilarisch al die verhalen! :lachuh
En ja, gelukkig heb ik mijn geduld kunnen bewaren, anders was mijn tankdopdekseltje naar de malle moeren....
Sorry heren, het blijft toch een vrouwenauto!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mar 2011, 21:21

Marcel Always Open schreef:Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop. :lol: :lol:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er of een ring/knop onder de pookknop zit die je omhoog moet trekken of dat je op de pookknop moet duwen om 'm in de achteruit te zetten. :wink:
Afbeelding
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mar 2011, 00:24

Ivo schreef:
Marcel Always Open schreef:Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop. :lol: :lol:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er of een ring/knop onder de pookknop zit die je omhoog moet trekken of dat je op de pookknop moet duwen om 'm in de achteruit te zetten. :wink:
Zoiets heb ik ook gehad met een Opel. Knop onder de pook die omhoog moet.
Ook een tijd naar zitten zoeken toen. En maar proberen die pook naar beneden te krijgen of omhoog te trekken.
Marcel Always Open
Cabrio-King

23 mar 2011, 09:02

Er zijn ook mensen die de raambediening in de mini niet vinden. Een van de weinige auto's waar de raambediening niet bij de deur, maar bij de centerconsole zit.
Gr, Marcel
MaVaEe
Koeien-teller

23 mar 2011, 09:35

Marcel Always Open schreef:Er zijn ook mensen die de raambediening in de mini niet vinden. Een van de weinige auto's waar de raambediening niet bij de deur, maar bij de centerconsole zit.
Ik zoek me ook altijd rot op het middenconsole als ik in een andere auto zit... :lol:
Afbeelding
Mini An
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

23 mar 2011, 18:47

Och joh, heb ik ook eens gehad hoor.... maar dan dus wel bij het tankstation waar naar mijn idee wat louche figuren rondwandelden. Ik dacht ik zet m'n mini mooi op slot zodat ze niet m'n handtasje kunnen stelen ( ja natuurlijk ben ik ook blond ) ik worstelen en tieren op m'n tankdop tot ik dan met de moed der wanhoop maar besloot weer in te stappen, doe ik de mini van het slot en voel nog 1 keer....... :oops:

En over raambediening gesproken, rijd vorige week in een auto ( geen mini ) van een vriendin door de Allgauer tunnel in Oostenrijk, waar je aan het einde tol moet betalen, kan ik ook de raambediening niet vinden, heb ik eindelijk dat raam naar beneden vind ik toch echt dat ik wat moet verklaren aan die meneer aan 't loket zeg ik " Es is nicht meine auto"..... Vraagt hij " Hast du das auto gestohlen?" :roll: :s :roll:

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”