Of telkens je ruitenwisservloeistof bijvullen en je maar afvragen waarom de lampen maar niet schoongemaakt worden, dat was normaal toch wel zo? Ohja, daar was dat andere tankje voor

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er of een ring/knop onder de pookknop zit die je omhoog moet trekken of dat je op de pookknop moet duwen om 'm in de achteruit te zetten.Marcel Always Open schreef:Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop.![]()
Zoiets heb ik ook gehad met een Opel. Knop onder de pook die omhoog moet.Ivo schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er of een ring/knop onder de pookknop zit die je omhoog moet trekken of dat je op de pookknop moet duwen om 'm in de achteruit te zetten.Marcel Always Open schreef:Ivo, weet jij hoe een audi TT in de achteruit gaat? Er staat inderdaad geen A op de knop.![]()
Ik zoek me ook altijd rot op het middenconsole als ik in een andere auto zit...Marcel Always Open schreef:Er zijn ook mensen die de raambediening in de mini niet vinden. Een van de weinige auto's waar de raambediening niet bij de deur, maar bij de centerconsole zit.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors