Olie Temperatuur meter en Olie druk meter bij plaatsen
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
jajajajajajajaja....Cannuccia schreef:Nogmaals: IK heb een Chrono-pack!!!![]()
![]()
![]()
Lang leve de 1e generatie![]()
![]()

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Over die Bluetooth obd zender: moet je op een lekkere plek aansluiten
ben met mijn maat 46 juist zo blij dat ik een lekker grote voetsteun heb als ik niet hoef te schakelen. Mijn voorzichtige gok is dat als je zo'n stekker plaatst je hem er binnen 1 uur rijden vanaf trapt en dat je dan niet alleen dat ding sloopt, maar ook de socket waar je hem in duwt.
In dat ongelukkige geval ben je een stuk duurder uit dan 300 e... En inderdaad geeft het ding precies alle waardes door waar ik niks om geef...
Berthil schreef:Jammer genoeg is bij het chrono pack de olietemperatuur een berekende waarde en wordt die niet werkelijk gemeten.Cannuccia schreef:Nogmaals: IK heb een Chrono-pack!!!![]()
![]()
![]()
Lang leve de 1e generatie![]()
![]()

Over die Bluetooth obd zender: moet je op een lekkere plek aansluiten

ben met mijn maat 46 juist zo blij dat ik een lekker grote voetsteun heb als ik niet hoef te schakelen. Mijn voorzichtige gok is dat als je zo'n stekker plaatst je hem er binnen 1 uur rijden vanaf trapt en dat je dan niet alleen dat ding sloopt, maar ook de socket waar je hem in duwt.
In dat ongelukkige geval ben je een stuk duurder uit dan 300 e... En inderdaad geeft het ding precies alle waardes door waar ik niks om geef...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk dat je er met alleen een adaptertje plaatsen nog niet bent Ben. 

MINI Dubman '07 PureSilver

- bezwi
- Mod virus alert!
Bericht
Je schroeft deze in je carterpan, een van de beste plaatsen om je olietemperatuur te meten.
Wat ook kan is een sandwich plate tussen het blok en oliefilter, maar omdat ik de maat (draad) van de aansluiting niet weet, wou ik daar over niks zeggen. Lijkt mij namelijk ook geen slechte oplossing.

Wat ook kan is een sandwich plate tussen het blok en oliefilter, maar omdat ik de maat (draad) van de aansluiting niet weet, wou ik daar over niks zeggen. Lijkt mij namelijk ook geen slechte oplossing.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
dit gaat niet werken volgensmij. want de mini heeft dus geen gesloten bus. maar een los filter in een apart huis.bezwi schreef:Je schroeft deze in je carterpan, een van de beste plaatsen om je olietemperatuur te meten.

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Als optie dan maar de boost geplaatst.
Dit werkt inderdaad niet, heb er destijds ook naar uitgekeken.Ragnar schreef:dit gaat niet werken volgensmij. want de mini heeft dus geen gesloten bus. maar een los filter in een apart huis.bezwi schreef:Je schroeft deze in je carterpan, een van de beste plaatsen om je olietemperatuur te meten.

Als optie dan maar de boost geplaatst.

- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Olie Temperatuur meter en Olie druk meter bij plaatsen
Even afstoffen
Wie weet wat het verschil in olietemperatuur gemeten in oliecarterplug (olie die uit de motor komt) of op een adapter-/sandwichplaat (olie die het blok in gaat)?
Dit zijn nl de meest gebruikte plekken om de sensor te plaatsen. Bij mijn R53 JCW zit de sensor nu in de oliecarterplug (gemiddeld 110 graden).

Wie weet wat het verschil in olietemperatuur gemeten in oliecarterplug (olie die uit de motor komt) of op een adapter-/sandwichplaat (olie die het blok in gaat)?
Dit zijn nl de meest gebruikte plekken om de sensor te plaatsen. Bij mijn R53 JCW zit de sensor nu in de oliecarterplug (gemiddeld 110 graden).
Onze sponsors