Woosh! schreef:Waar zijn de foto's????![]()
![]()
![]()
Indy Blue R53 aan de beurt...
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Staat die niet lager dan eerst hiermee dan? 
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb ook eea gemist hier...dikke wheels man!!!
En lekker bezig met die dempers...en wij vinden altijd wel een reden om meer foto's van je fiets te zien, dus kom maar op
En lekker bezig met die dempers...en wij vinden altijd wel een reden om meer foto's van je fiets te zien, dus kom maar op
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
FSD van KONI
De revolutionaire KONI schokdemper waarbij er geen compromis meer bestaat tussen comfort en sport. De demper past zich direct en zonder elektronica aan de rij omstandigheden aan. Laaiend enthousiast is er gereageerd in de pers waarbij men zich afvroeg waarom dit niet veel eerder was uitgevonden. De FSD kit bestaat uit een complete set van 4 dempers voor een auto. FSD is ideaal voor auto’s voorzien van groot formaat velgen met laag profiel banden.
De eerste compromisloze schokdemper in de wereld
In andere woorden: Een complete omwenteling op het gebied van wegligging. Tot voor kort bestond er alleen de mogelijkheid tussen of stugge of comfortabele schokdempers. Auto’s voorzien van stugge schokdempers hadden een betere wegligging maar leverden in op het gebied van comfort. Auto’s voorzien van comfortabele schokdempers hadden weer hun nadelen op het gebied van wegligging. KONI heeft het waargemaakt door middel van “Frequency Selective Damping” FSD deze beide eigenschappen stug en comfortabel in één demper te combineren. Een revolutionaire techniek waarbij de voordelen van beide types schokdempers nu in één zijn gecombineerd.
Automatische aanpassing aan rijomstandigheden
Zo vooruitstrevend als FSD is zo eenvoudig is de werking. Zoals dat met vele goede uitvindingen het geval is. FSD is een intelligente schokdemper die zich automatisch aan de rij omstandigheden aanpast zonder gebruik van ingewikkelde elektronica. De FSD technologie is puur gebaseerd op hydraulica en daardoor ook nog eens uiterst betrouwbaar. Simpel gezegd regelt de FSD demping op basis van de snelheid waarmee de demper op en neer beweegt. Het reageert zelfs nog sneller dan elektronische systemen. Kijk eventueel voor meer informatie op http://www.koni-fsd.com/
nee, zijn alleen 'betere' dempers. Passen zichzelf aan aan de omstandigheden. Lees comfi over snelle drukverschillen (klinkers) stugger over langere, lees bochten.Woosh! schreef:Staat die niet lager dan eerst hiermee dan?
FSD van KONI
De revolutionaire KONI schokdemper waarbij er geen compromis meer bestaat tussen comfort en sport. De demper past zich direct en zonder elektronica aan de rij omstandigheden aan. Laaiend enthousiast is er gereageerd in de pers waarbij men zich afvroeg waarom dit niet veel eerder was uitgevonden. De FSD kit bestaat uit een complete set van 4 dempers voor een auto. FSD is ideaal voor auto’s voorzien van groot formaat velgen met laag profiel banden.
De eerste compromisloze schokdemper in de wereld
In andere woorden: Een complete omwenteling op het gebied van wegligging. Tot voor kort bestond er alleen de mogelijkheid tussen of stugge of comfortabele schokdempers. Auto’s voorzien van stugge schokdempers hadden een betere wegligging maar leverden in op het gebied van comfort. Auto’s voorzien van comfortabele schokdempers hadden weer hun nadelen op het gebied van wegligging. KONI heeft het waargemaakt door middel van “Frequency Selective Damping” FSD deze beide eigenschappen stug en comfortabel in één demper te combineren. Een revolutionaire techniek waarbij de voordelen van beide types schokdempers nu in één zijn gecombineerd.
Automatische aanpassing aan rijomstandigheden
Zo vooruitstrevend als FSD is zo eenvoudig is de werking. Zoals dat met vele goede uitvindingen het geval is. FSD is een intelligente schokdemper die zich automatisch aan de rij omstandigheden aanpast zonder gebruik van ingewikkelde elektronica. De FSD technologie is puur gebaseerd op hydraulica en daardoor ook nog eens uiterst betrouwbaar. Simpel gezegd regelt de FSD demping op basis van de snelheid waarmee de demper op en neer beweegt. Het reageert zelfs nog sneller dan elektronische systemen. Kijk eventueel voor meer informatie op http://www.koni-fsd.com/
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met die dempers zal ie eerder iets hoger staan, denk dat standaard dempers meer het doorzakken toelaten dan die dempers die echt gemaakt zijn voor verlagingsveren. Maat van me heeft onlangs bilstein dempers gemonteerd icm eibach veren, verschil in rijgedrag was enorm, maar hij stond iets hoger op zijn poten. Denk dat ik die ervaring van tbl ook ergens opgevangen had.
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
verschil in rijgedrag is idd enorm
klopt idd, dacht even dat het lag aan het inzakken van de veren, inmiddel weet ik beter...Fred schreef:Met die dempers zal ie eerder iets hoger staan, denk dat standaard dempers meer het doorzakken toelaten dan die dempers die echt gemaakt zijn voor verlagingsveren. Maat van me heeft onlangs bilstein dempers gemonteerd icm eibach veren, verschil in rijgedrag was enorm, maar hij stond iets hoger op zijn poten. Denk dat ik die ervaring van tbl ook ergens opgevangen had.
verschil in rijgedrag is idd enorm
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
haha ja ik ga nog eens proberen te studeren, nadat ik ben gestopt met de studie die ik deed wil ik toch wel graag even een HBO diploma op zak hebben...
en ach, ik ben pas 19 jaar, dus nog zat tijd
met de stufi gaat het ook goed komen, je moet binnen 10 jaar nadat je met een hbo studie ben begonnen een diploma op zak hebben, nog meer dan genoeg tijd dus voor mij... 
ik kan inderdaad altijd nog een poets BV beginnen...
haha
je heb een PM terug trouwens

ik kan inderdaad altijd nog een poets BV beginnen...
je heb een PM terug trouwens
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
ff een update inzake 'project fix, clean and indy blue de aero voorbumper'
- bumper in de glasvezel matten en epoxy gezet, polyester plamuur erop, schuren, spuitplamuur erop. Elke dag ff een uurtje mee aan de slag (met vaders).
- hierna gaan we toch zelf weer spuiten maar nu wel finishen met een blanke lak.
helaas geen foto's gemaakt maar dat zal ik vaak genoeg doen als het af is.
- bumper in de glasvezel matten en epoxy gezet, polyester plamuur erop, schuren, spuitplamuur erop. Elke dag ff een uurtje mee aan de slag (met vaders).
- hierna gaan we toch zelf weer spuiten maar nu wel finishen met een blanke lak.
helaas geen foto's gemaakt maar dat zal ik vaak genoeg doen als het af is.
Onze sponsors