Indy Blue R53 aan de beurt...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2011, 10:36

Woosh! schreef:Waar zijn de foto's???? :Foto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
;) het is meer een belevingsmod dat een foto waardige mod, maar ik zal tussen de spaken door wel ff een plaatje schieten van die goudgele rakkers
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

06 mei 2011, 11:31

Staat die niet lager dan eerst hiermee dan? :roll:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

06 mei 2011, 11:35

Ik heb ook eea gemist hier...dikke wheels man!!!

En lekker bezig met die dempers...en wij vinden altijd wel een reden om meer foto's van je fiets te zien, dus kom maar op :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2011, 11:50

Woosh! schreef:Staat die niet lager dan eerst hiermee dan? :roll:
nee, zijn alleen 'betere' dempers. Passen zichzelf aan aan de omstandigheden. Lees comfi over snelle drukverschillen (klinkers) stugger over langere, lees bochten.

FSD van KONI
De revolutionaire KONI schokdemper waarbij er geen compromis meer bestaat tussen comfort en sport. De demper past zich direct en zonder elektronica aan de rij omstandigheden aan. Laaiend enthousiast is er gereageerd in de pers waarbij men zich afvroeg waarom dit niet veel eerder was uitgevonden. De FSD kit bestaat uit een complete set van 4 dempers voor een auto. FSD is ideaal voor auto’s voorzien van groot formaat velgen met laag profiel banden.

De eerste compromisloze schokdemper in de wereld
In andere woorden: Een complete omwenteling op het gebied van wegligging. Tot voor kort bestond er alleen de mogelijkheid tussen of stugge of comfortabele schokdempers. Auto’s voorzien van stugge schokdempers hadden een betere wegligging maar leverden in op het gebied van comfort. Auto’s voorzien van comfortabele schokdempers hadden weer hun nadelen op het gebied van wegligging. KONI heeft het waargemaakt door middel van “Frequency Selective Damping” FSD deze beide eigenschappen stug en comfortabel in één demper te combineren. Een revolutionaire techniek waarbij de voordelen van beide types schokdempers nu in één zijn gecombineerd.

Automatische aanpassing aan rijomstandigheden
Zo vooruitstrevend als FSD is zo eenvoudig is de werking. Zoals dat met vele goede uitvindingen het geval is. FSD is een intelligente schokdemper die zich automatisch aan de rij omstandigheden aanpast zonder gebruik van ingewikkelde elektronica. De FSD technologie is puur gebaseerd op hydraulica en daardoor ook nog eens uiterst betrouwbaar. Simpel gezegd regelt de FSD demping op basis van de snelheid waarmee de demper op en neer beweegt. Het reageert zelfs nog sneller dan elektronische systemen. Kijk eventueel voor meer informatie op http://www.koni-fsd.com/
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2011, 11:53

Met die dempers zal ie eerder iets hoger staan, denk dat standaard dempers meer het doorzakken toelaten dan die dempers die echt gemaakt zijn voor verlagingsveren. Maat van me heeft onlangs bilstein dempers gemonteerd icm eibach veren, verschil in rijgedrag was enorm, maar hij stond iets hoger op zijn poten. Denk dat ik die ervaring van tbl ook ergens opgevangen had.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2011, 12:00

Fred schreef:Met die dempers zal ie eerder iets hoger staan, denk dat standaard dempers meer het doorzakken toelaten dan die dempers die echt gemaakt zijn voor verlagingsveren. Maat van me heeft onlangs bilstein dempers gemonteerd icm eibach veren, verschil in rijgedrag was enorm, maar hij stond iets hoger op zijn poten. Denk dat ik die ervaring van tbl ook ergens opgevangen had.
klopt idd, dacht even dat het lag aan het inzakken van de veren, inmiddel weet ik beter... :(

verschil in rijgedrag is idd enorm :mrgreen:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2011, 15:17

speciaal de ramen even gelapt om van het uitzicht te genieten 8)
Afbeelding
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2011, 15:33

Mooi uitzicht Walter!!!
en die wielen zijn toch echt lekker dik... :-PP
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2011, 21:06

:-)) :hap :-PP :wat: :icon_top: :faint :shock :-))

:() zo ziet de mijne er ongeveer ook uit over 4 jaar..... :oops: :X
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2011, 22:12

mini cabrio schreef::-)) :hap :-PP :wat: :icon_top: :faint :shock :-))

:() zo ziet de mijne er ongeveer ook uit over 4 jaar..... :oops: :X
sold :wink:

kan ik een clubman aanschaffen (als die er dan al niet is :roll: )
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2011, 22:35

:lol:

aardig van je dat je em voor een studententarief de deur uit doet hoor ;) :icon_top:

echt heel gewardeerd ;) 8)

>) :mrgreen:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2011, 08:16

ga je nog eens 4 jaar studeren dan? je stufi stopt he na 4 jaar....

ach gewoon een poetsbedrijf beginnen joh, van je hobby je werk maken :mrgreen:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2011, 09:07

haha ja ik ga nog eens proberen te studeren, nadat ik ben gestopt met de studie die ik deed wil ik toch wel graag even een HBO diploma op zak hebben... :P en ach, ik ben pas 19 jaar, dus nog zat tijd :P met de stufi gaat het ook goed komen, je moet binnen 10 jaar nadat je met een hbo studie ben begonnen een diploma op zak hebben, nog meer dan genoeg tijd dus voor mij... :P

ik kan inderdaad altijd nog een poets BV beginnen... :P haha
je heb een PM terug trouwens ;) :D
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2011, 21:54

ff een update inzake 'project fix, clean and indy blue de aero voorbumper'

- bumper in de glasvezel matten en epoxy gezet, polyester plamuur erop, schuren, spuitplamuur erop. Elke dag ff een uurtje mee aan de slag (met vaders).
- hierna gaan we toch zelf weer spuiten maar nu wel finishen met een blanke lak.

helaas geen foto's gemaakt maar dat zal ik vaak genoeg doen als het af is.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 20:42

Afbeelding
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,

Terug naar “Show your ride”