Dat klopt.. maar heb familie in groningen en kon het dan gelijk ff combineren... ik had er eigenlijk vandaag heen gegaan maar de mini staat alweer een paar dagen bij de dealer met een kapot diff.... maar als alles goed gaat kan ik hem vanmiddag ophalen... volgende week ga ik dan naar groningen het is alleen maar ff op maat maken en dan zullen ze het spruitstuk er weer afhalen en kan klaas het gaan testen... en dan weten we gelijk wat het brengt...Hans schreef:Ik wilde mijn GP niet missen voor een paar dagen.. want ze hadden een Mini nodig om het spruitje te ontwikkelen.. en dat gebeurt niet bij Beek maar ergens in Groningen ofzo.. Daarom mag Mike ook best eerst, want ik heb nog een spruitjeMaar zo'n spruitstuk is eigenlijk gewoon een must op een Mini.. wat een heerlijk geluid geeft het toch
Ik vermoed de prijs?Maaij schreef:Wat is het voordeel van de Beek spruitje vergeleken met bijv. een MTH of SS?
Het pruitstuk van supersprint is een 4-2-1 type, klaas denkt betere resutaten te behalen om het gedeelte van 2 naar 1 iets te verlengen. Ik denk zelf dat het voor de cooper en de one best veel zou kunnen brengen. Of dit ook voor de S geld dat moet nog blijken.iDarkDesign schreef:Ik vermoed de prijs?Maaij schreef:Wat is het voordeel van de Beek spruitje vergeleken met bijv. een MTH of SS?
iDD
€25,-?? Ben je niet zeker van je GP dan Hans?!Hans schreef:Mooi berthil! Nu even een sprintje gaan trekken met de GP en de Elektric blue.. wie o wie(25,- euro voor de GP
)
@HANS... Spruitje is klaar... vanaf 19 januari bij beek te bewonderen...Hans schreef:Ik wilde mijn GP niet missen voor een paar dagen.. want ze hadden een Mini nodig om het spruitje te ontwikkelen.. en dat gebeurt niet bij Beek maar ergens in Groningen ofzo.. Daarom mag Mike ook best eerst, want ik heb nog een spruitjeMaar zo'n spruitstuk is eigenlijk gewoon een must op een Mini.. wat een heerlijk geluid geeft het toch
Het maakt niet uit of hij er bij jouw onder gaat of bij mij het gaat er om wat hij doet...Hans schreef:Hij gaat er maandag al onder(klaas belde al vanavond..) maar moest die niet bij jou eronder?
Onze sponsors