Ik wil voorkomen dat ik weer ongemerkt drukverlies heb zoals de afgelopen maand, en na de wijzigingen van komende zaterdag zou het misschien kunnen voorkomen dat ik soms over de 2,15 bar heen ga en dat moet het liefst voorkomen worden.
Ik weet wel wat ik wil maar het vinden is moeilijk:
52 mm, moet in mijn Cravenspeed houder passen (naast de toerenteller)
Analoog of digitaal, geheel zwart (dus ook cijferplaat) met witte letters en amber verlichting, lieft rood verlichte naald zoals bij de GP meters
Liefst in bar, psi zegt me niet zoveel.
Instelbare max waarde welke een lampje laat branden en/of akoustisch signaal bij bereiken max waarde.
Een geheugenfunctie zou leuk zijn zodat je na een rit kan zien wat de piek is geweest.
Biesheuvel heeft wel de VDO en die zou ook goed passen bij de extra instrumentset die ik al heb want daar zitten ook de VDO meters in, maar hij is wel wat saai. Bovendien heb ik geen Turbo

Al zijn de VDO meters bij zonlicht altijd nog goed afleesbaar, er is ook een psi-versie met Boost tekst.

Deze website heeft ontzettend veel keus, daar kom ik uit op een CyberDyne (wel digitaal en in psi).

Links komt dan later trouwens nog een keer een air/fuel meter met daarbinnen in de uitlaatgastemperatuur om motorschade te voorkomen.