gelukkig heb ik dit overleefd..
toen ik mijn auto wou opkrikken .
schoot het rubber van het chassis tijdens het opkrikken(rubber is niet in het chasis verankert)..rekende houden dat het op een platte grond was in een garage!!!
ik was bezig de auto aan het opkrikken om mn wintervelgjes te leggen...
toen plots het rubber blok wegschoot en door de slag heeft het zich een weg gebaand door mn aerosideskirt... met gevolg een ferme kap erin --> kapote aeroskirt..
toen besefte ik pas dat ik van geluk mag spreken dat ik geen werkzaamheden uitvoerde ONDER de auto!!! ik ging hier anders niet meer gezeten hebben...
naar het schijnt is dit een veelkomend probleem!!! bij deze wil ik iedereen waarschuwen..
hier alvast enkele links...
http://www.mini2.com/forum/faults-fixes ... royed.html
http://www.mini2.com/forum/maintenance- ... locks.html
er is alvast een mail gestuurd naar mini belgie...
maar met negatief antwoord alzijnde "het is uitvoerig getest en dit kan niet gebeuren..." en "het moest een foute handeling zijn"
toen ik een mail terugstuurde met de links van andere slachtoffers..
en WEER krijg ik negatief kritiek " ja mag niet voortgaan op forums omdat je de mensen hun situatie niet kent"
nu vraag ik me af waarom word ik niet vergoed voor deze constructie fout??? en de andere mini eigenaars uit de wereld werden hiervoor wel Volledig vergoed.. ???!!!
eens zien als mini belgium het algmene mini regel zal toepassen...
en deze fout zal vergoeden
nu wil ik es jullie mening hierover weten..en..
-hebben jullie evnetueel nog links met dit probleem??
- ken je iemand of heb je hetzelfde tegengekomen. welke oplossing is er voor geweest?...
- wat is jullie advies dat ik zou doen???
- moet ik schrijven naar bmw duitsland of mini oxford??
-indien jullie iets weten laat het me weten want deze post is erg belangrijk in de vordering van de zaak!!
jammer van dit voorval ... goeie auto...maar service na verkoop..is ver te zoeken...!!!
ps: ik probeer mijn foto's te posten..


