DS tankklep ga je niet snel vinden, DS is een kleur, welke exclusief is (was) voor de Cooper S, dus met chrome tankdop

Die wielbogen moeten opnieuw, zien er niet uit, overal bobbels en stukjes lak eraf. Nogal zonde :/Sven schreef:De wielbogen heb je toch al gespoten?!?![]()
Je moet gewoon een tankklap scoren op Marktplaats.nl of ebay.de. Denk eraan dat je dan het complete 'systeem' koopt en niet alleen het klepje zelf; dat gaat nl. niet werken.... Of hier een te koop gevraagd topic openen op het forum; d'r zijn nl. wel mensen met een One/Cooper die een S dop hebben geplaatst...
Een klepje spuiten zal de wereld niet kosten, maar ben met je eens dat het in verhouding goedkoper is, als je nog meer gespoten moet hebben
Oeh dat wil ik wel! Ben je geheel per ongeluk de 9e erbij? Dan zou ik hem gelijk van je aan kunnen pakkennepnerd schreef:Vind juist de S tankdop het mooiste van heel de MINI![]()
En mijn complete 'systeem' tankklep enz. mag je gratis van me overnemen. Is alleen zwart, maar zonder beschadigingen (denk ik, want heb nu geen zin om te checken).
En trouwens werd wel tijd voor een SYR: Nice Ride
Onze sponsors