Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2011, 00:57

Gave MINI! 8)

DS tankklep ga je niet snel vinden, DS is een kleur, welke exclusief is (was) voor de Cooper S, dus met chrome tankdop ;)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2011, 02:14

Serieus? Dat heb ik weer :/

Dan gaat het gewoon lang duren, als ik de wielbogen laat spuiten ofzo. Geen haast met deze mod ;)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2011, 22:57

De wielbogen heb je toch al gespoten?!? :wink:

Je moet gewoon een tankklap scoren op Marktplaats.nl of ebay.de. Denk eraan dat je dan het complete 'systeem' koopt en niet alleen het klepje zelf; dat gaat nl. niet werken.... Of hier een te koop gevraagd topic openen op het forum; d'r zijn nl. wel mensen met een One/Cooper die een S dop hebben geplaatst...
Een klepje spuiten zal de wereld niet kosten, maar ben met je eens dat het in verhouding goedkoper is, als je nog meer gespoten moet hebben :wink:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2011, 23:25

Sven schreef:De wielbogen heb je toch al gespoten?!? :wink:

Je moet gewoon een tankklap scoren op Marktplaats.nl of ebay.de. Denk eraan dat je dan het complete 'systeem' koopt en niet alleen het klepje zelf; dat gaat nl. niet werken.... Of hier een te koop gevraagd topic openen op het forum; d'r zijn nl. wel mensen met een One/Cooper die een S dop hebben geplaatst...
Een klepje spuiten zal de wereld niet kosten, maar ben met je eens dat het in verhouding goedkoper is, als je nog meer gespoten moet hebben :wink:
Die wielbogen moeten opnieuw, zien er niet uit, overal bobbels en stukjes lak eraf. Nogal zonde :/

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jul 2011, 00:39

Vind juist de S tankdop het mooiste van heel de MINI :mrgreen:

En mijn complete 'systeem' tankklep enz. mag je gratis van me overnemen. Is alleen zwart, maar zonder beschadigingen (denk ik, want heb nu geen zin om te checken :wink: ).

En trouwens werd wel tijd voor een SYR: Nice Ride :icon_top:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jul 2011, 00:49

Erg mooie MINI, Floris! 8) Enneh, elke MINI is interessant genoeg voor een SYR, of het nou een volledig standaard One is of een zwaar gemodde JCW. :wink:
Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jul 2011, 01:41

nepnerd schreef:Vind juist de S tankdop het mooiste van heel de MINI :mrgreen:

En mijn complete 'systeem' tankklep enz. mag je gratis van me overnemen. Is alleen zwart, maar zonder beschadigingen (denk ik, want heb nu geen zin om te checken :wink: ).

En trouwens werd wel tijd voor een SYR: Nice Ride :icon_top:
Oeh dat wil ik wel! Ben je geheel per ongeluk de 9e erbij? Dan zou ik hem gelijk van je aan kunnen pakken :) En anders spreken we een andere keer af, of bestaat er iets als pakketverzending ;)

nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jul 2011, 12:36

de 9e ben ik er niet bij. ik werk 3 van de 4 weekenden en moet helaas veel meetings voorbij laten gaan.
alleen de mijne is toch niet helemaal compleet. de s tankdop heeft een houder voor de benzine'dop', bij een one/cooper zit de dop vast aan een plastic 'kabeltje'. die is afgebroken en heb ik niet meer.
zijn genoeg mensen die je s tankdop willen overnemen, heb ook maanden gezocht en uiteindelijk één van Maus overgenomen. heb er nog bijna 100 euro voor betaald dacht ik.
TNT is volgens mij nog niet failliet, dus kan altijd wel wat geregeld worden :mrgreen:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jul 2011, 13:06

Ik heb nog wel een CR klepje liggen, mag je zo hebben van me bij die box, hoef je hem alleenm even te laten spuiten maar dat zal de wereld ook niet kosten.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jul 2011, 00:28

Oeh meenemen graag! Thanks :)

Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jul 2011, 01:31

Sure thing!

Ligt al klaar voor zaterdag

@ Stephanie: berichten aan het sparen om te verkopen?
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

05 jul 2011, 07:47

...enne die US radio... Dan verander je in het servicemenu van de radio de AREA, en zou je ook die 96.8 kunnen ontvangen. Om dat servicemenu te activeren: Radio aanzetten en op de M-toets drukken totdat het menu zichtbaar wordt. Dan naar AREA scrollen met de - toets, en met de 1 toets de juiste area kiezen. Als die in beeld staat de radio uitzetten om de keuze vast te leggen.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2011, 23:57

Vroap!

Filmpje

Robert: dat ga ik morgen doen, thanks voor de tip man!

Vanmiddag moest ik de auto even warmrijden voor hij de bank op kon, Adriaan wilde wel mee. Doet hij niet snel nog een keertje denk ik. Had zin om even te racen en heb dan ook nogal rijbewijs-gevaarlijke snelheden gereden. :oops:

Binnenkort plaatjes van de upgrades en misschien ook wel een filmpje, maar dat is nog ff te bezien ;)

Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 jul 2011, 00:07

Hij knetterde lekker op de bank hoor!
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2011, 00:19

Ja knetteren dat kan hij wel, heurlijk! :evil:

Terug naar “Show your ride”