Klein vraagje... kan je een universele radio gewoon in de MINI plaatsen? Of heb je daar aparte aansluitingen of sleutel of o.i.d. voor nodig? Of raad iemand dat af???
Bij voorbaat dank!
Vraagje over UNIVERSELE radio
- dinky-toy
- 4 op een rij!
Bericht
Je kan iedere radio in de mini monteren. Even bij de dealer een montageset halen (zie foto) sleuf van de mini is namelijk breder als een universele radio.

Heb zelf een pioneer radio en ben er erg over tevreden. vind het zoiezo beter als standaard spul, maar das mijn mening
suc6

Heb zelf een pioneer radio en ben er erg over tevreden. vind het zoiezo beter als standaard spul, maar das mijn mening
suc6
- SanderONEd
- One wheel wonder
Bericht
Ik wil waarschijnlijk ook mijn radio vervangen door eentje met een klapscherm en navigatie. Maar nu hoorde ik gisteren dat er een Canbus module tussen moet van 250,-!!! Hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb geen idee wat het is... 

- r53-d/silver
- One wheel wonder
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Standaardradio is mooi geïntergreerd in het dashboard, redelijk tot goede kwaliteit en je hoeft geen frontje eraf te halen als je de auto (onbeheerd) achterlaat.dinky-toy schreef:Heb zelf een pioneer radio en ben er erg over tevreden. vind het zoiezo beter als standaard spul, maar das mijn mening
Vanaf facelift is dat standaard.r53-d/silver schreef:Ik heb een Sony mp3 speler in mijn cooper S , ik heb in duitsland bij BMW Kohl in aken een interface gekocht voor de stuurwielbediening , werkt perfect , deze interface is van de firma Dietz, zij maken dit voor alle merken auto,s.
Succes.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD..... verreweg van ideaal, maar er komt in ieder geval geluid uit.
Het is een okay radio, maar ik mis toch wel het bling gehalte. En er zitten vrijwel geen opties op.Mini Poeper schreef:Standaardradio is mooi geïntergreerd in het dashboard, redelijk tot goede kwaliteit en je hoeft geen frontje eraf te halen als je de auto (onbeheerd) achterlaat.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het mist idd het "bling" gehalte, maar als het wat meer "bling" moet zijn dan liefst wel geïntergreerd. Dus zwart met oranje licht.iDarkDesign schreef:Het is een okay radio, maar ik mis toch wel het bling gehalte. En er zitten vrijwel geen opties op.Mini Poeper schreef:Standaardradio is mooi geïntergreerd in het dashboard, redelijk tot goede kwaliteit en je hoeft geen frontje eraf te halen als je de auto (onbeheerd) achterlaat.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Oranje/ Amber licht helemaal mee eens.Mini Poeper schreef: Het mist idd het "bling" gehalte, maar als het wat meer "bling" moet zijn dan liefst wel geïntergreerd. Dus zwart met oranje licht.
iDD
Onze sponsors