Vraagje over UNIVERSELE radio

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
mrjoost86
One wheel wonder
One wheel wonder

Vraagje over UNIVERSELE radio

05 jan 2007, 14:04

Klein vraagje... kan je een universele radio gewoon in de MINI plaatsen? Of heb je daar aparte aansluitingen of sleutel of o.i.d. voor nodig? Of raad iemand dat af???

Bij voorbaat dank!
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!

05 jan 2007, 15:03

Je kan iedere radio in de mini monteren. Even bij de dealer een montageset halen (zie foto) sleuf van de mini is namelijk breder als een universele radio.

Afbeelding

Heb zelf een pioneer radio en ben er erg over tevreden. vind het zoiezo beter als standaard spul, maar das mijn mening

suc6
SanderONEd
One wheel wonder
One wheel wonder

16 jan 2007, 12:33

Ik wil waarschijnlijk ook mijn radio vervangen door eentje met een klapscherm en navigatie. Maar nu hoorde ik gisteren dat er een Canbus module tussen moet van 250,-!!! Hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb geen idee wat het is... :|
mrjoost86
One wheel wonder
One wheel wonder

16 jan 2007, 18:55

Kan je die montageset ook ergens online kopen dat je weet? Want ik ben bang dat als ik het bij de dealer ga halen dat je de hoofdprijs betaald.....

Alvast bedankt!
r53-d/silver
One wheel wonder
One wheel wonder

radio

19 jan 2007, 16:03

Ik heb een Sony mp3 speler in mijn cooper S , ik heb in duitsland bij BMW Kohl in aken een interface gekocht voor de stuurwielbediening , werkt perfect , deze interface is van de firma Dietz, zij maken dit voor alle merken auto,s.

Succes.
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2007, 18:19

Ga dit weekend mijn originele radio eruit halen. Iemand nog tips, want ik zal wel van die pinnetjes moeten hebben of niet?
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 jan 2007, 21:44

Menno schreef:Ga dit weekend mijn originele radio eruit halen. Iemand nog tips, want ik zal wel van die pinnetjes moeten hebben of niet?
Volgens mij zijn die pinnetjes niet nodig als ik mij goed herinner. Met een paar schroeven heb je hem er zo uit.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 jan 2007, 00:01

dinky-toy schreef:Heb zelf een pioneer radio en ben er erg over tevreden. vind het zoiezo beter als standaard spul, maar das mijn mening
Standaardradio is mooi geïntergreerd in het dashboard, redelijk tot goede kwaliteit en je hoeft geen frontje eraf te halen als je de auto (onbeheerd) achterlaat.
r53-d/silver schreef:Ik heb een Sony mp3 speler in mijn cooper S , ik heb in duitsland bij BMW Kohl in aken een interface gekocht voor de stuurwielbediening , werkt perfect , deze interface is van de firma Dietz, zij maken dit voor alle merken auto,s.

Succes.
Vanaf facelift is dat standaard.
iDarkDesign
Transformer

27 jan 2007, 00:55

Mini Poeper schreef:Standaardradio is mooi geïntergreerd in het dashboard, redelijk tot goede kwaliteit en je hoeft geen frontje eraf te halen als je de auto (onbeheerd) achterlaat.
Het is een okay radio, maar ik mis toch wel het bling gehalte. En er zitten vrijwel geen opties op.

iDD..... verreweg van ideaal, maar er komt in ieder geval geluid uit.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 jan 2007, 09:22

iDarkDesign schreef:
Mini Poeper schreef:Standaardradio is mooi geïntergreerd in het dashboard, redelijk tot goede kwaliteit en je hoeft geen frontje eraf te halen als je de auto (onbeheerd) achterlaat.
Het is een okay radio, maar ik mis toch wel het bling gehalte. En er zitten vrijwel geen opties op.

iDD..... verreweg van ideaal, maar er komt in ieder geval geluid uit.
Het mist idd het "bling" gehalte, maar als het wat meer "bling" moet zijn dan liefst wel geïntergreerd. Dus zwart met oranje licht.
iDarkDesign
Transformer

27 jan 2007, 10:05

Mini Poeper schreef: Het mist idd het "bling" gehalte, maar als het wat meer "bling" moet zijn dan liefst wel geïntergreerd. Dus zwart met oranje licht.
Oranje/ Amber licht helemaal mee eens.

iDD

Terug naar “Interieur en audio”