carclean-webshop ken ik al, ja

Waxen/kleien was zowiezo een stap waar ik aan dacht om te ondernemen.
ik ben het helemaal met je eens over de verschillen tussen golf en mini. heb ze zelf nu ook beide ervaren, en t is beide een onwijse beleving om in te rijden, en toch zijn ze zo onwijs verschillend van elkaar... de MEGA dikke roffel uit de V(R)6 tegenover het heerlijke gejank van de compressor en het ploffen van de uitlaat uit de JCW. De bizzare bak grip van de Sinchro aandrijving in de golf waardoor je heel hard en comforabel kan (uit)acceleren tegenover het heerljike gooi en smijt karakter van de mini waarin je in mijn gevoel beter aanvoelt wat er wanneer gebeurt en wat de auto wilt. ebide auto's erg indrukwekkend, inderdaad een Luxe probleem... maargoed, dat is een heel ander onderwerp als het detaillen van auto'sThomas schreef:@Pim: Thanks! Het blijft leuk!
@Sven:
Je het helemaal gelijk. Misschien zouden die stoelen dikker staan. Echter vind ik deze heel goed bij de auto passen. De Mini is hardcore snelheid, weinig, comfort, de auto schokt als je van het gas gaat op hoger toeren. In de Golf is dit compleet anders. Je word minder in je stoel gedrukt bij tussenacceleraties, is comfortabeler enz. Om het in 1 woord te beschrijven is de Golf echt Volwassen. Als ik de keus heb om een rondje te gaan rijden om ff te knallen pak ik vrijwel zonder twijfel de Mini (over luxeprobleem gesproken). Voor een rit naar het buitenland is de Golf perfect. De beleving is een wereld van verschil. De Mini is voor me gevoel sneller. Door het geluid, en omdat je laag op de grond ligt, en dat hij 400 kilo lichter dan de Golf is. Toch is dat niet zo. Kwa 0-100 tijden scheelt het 0.1 sec (Golf heeft geen DSG). Echter haalt de Golf de 100 pas in de 3e versnelling, waarin de Mini dat in zn 2 haalt.
Om een lang verhaal kort te maken, de stoelen passen vind ik perfect bij de auto, ondanks dat die Recaro's echt kwijl zijn.
Sorry voor de off topic trouwens!
@ Mark: Bedankt voor de gezelligheid en goede gesprekken! Het is weer perfect bevallen en het resultaat is er naar mijn mening zeker naar! Een aanrader voor iedereen!
Onze sponsors