De originele krukas en drijfstangen zijn al gesmeed, dus is er totaal geen noodzaak om deze te vervangen - want die zijn al van uitstekende kwaliteit. De zuigers, van Mahle, staan er ook om bekend om van uitstekende kwaliteit te zijn en ook tot vermogens van boven de 300 pk hun werk naar behoren te vervullen. Als ik de kop er af heb liggen, en niks geks zie, laat ik de originele zuigers dus gewoon zitten.Floor-is schreef:Dat is een puik besluit
Je rijd nog met de originele zuigers en zuigerstangen toch? Koppeling wel al vervangen meen ik. Ben even kwijt of je ook de krukas-pulley al hebt besteld, daar hoef je op zich geen andere maat op te zetten. Je hebt of wil een 17% kompressor-pulley toch? Waarom niet voor de -net iets veiligere- 16% gaan? En vervang je dan ook de dynamo-pulley naar een 5% model of denk je dat het wel los zal lopen?
Oh en de bobine, die heb je nog niet aangepakt meen ik? Die van Screamin' Deamon schijnen aan te raden te zijn, maar ik heb er zelf (logischerwijs) nog geen ervaring mee.
Oeh lekker veel vragen
Onze sponsors