Ik ga pa maar eens lief aankijken en vragen of we die remmen morgen niet even erop kunnen zetten

Die ouwelui zeuren alleen maar omdat ze NU al vinden dat ie teveel herrie maakt.Koenv schreef:Goed bezig!!![]()
Wat zeggen je buren tegen je als ze zo je afgekloven Mini zien staan?
Ja, de compressor zetten we er zelf onder maar krijgt bij 1320 pas een kleinere pulley erop. Ga ik daar even bekijken of het de 60 of 64 gaat worden. Ik rij met de JCW injectoren naar 1320 en plaats daar de 550's pas omdat ie anders veel te rijk gaat staan.Berthil schreef:Hopelijk zijn je onderdelen snel binnen
Maar je gaat dus zelf de Sprintex er op zetten aangezien de compressor al weg is?
Ik dacht dat je naar 1320 Mini zou gaan daarvoor en meteen voor de software en 550cc injectoren?
Hou er rekening mee dat je druk te hoog wordt als je een 64 mm pulley neemt en zeker bij een 60 mm pulley. Je hebt dan een 'leugenkastje' nodig wat het druksensor signaal afvlakt naar de ECU anders gaat je motor in de noodloop. Beek heeft er al één voor mij gemaakt toen ik ooit eesn 1,3 bar had en die zit er nog in
Misschien heeft 1320 daar ook een oplossing voor.
Onze sponsors