Ik ga pa maar eens lief aankijken en vragen of we die remmen morgen niet even erop kunnen zetten
Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De mijne zijn er in elk geval vanaf, maar die stofvangers worden nu door pa wat aangepast omdat deze de schijven raakte..
Ze gaan er dus wel snel op, al heeft dat toch geen haast. Geen gezicht om de Mini zo te zien, compressor is er vanaf, wielen zijn er vanaf voor, remmen weg, bovenkant van het blok weg, gewoon ZO kaal.. Ik word er gewoon bijna ziek van
Wel zijn alle interieurdelen gisteren in de primer gezet, en worden deze vandaag matzwart gespoten. Dan zal ik in de komende dagen de carbon stukken binnenkrijgen en ga ik wel het interieur alvast helemaal afwerken!
Ze gaan er dus wel snel op, al heeft dat toch geen haast. Geen gezicht om de Mini zo te zien, compressor is er vanaf, wielen zijn er vanaf voor, remmen weg, bovenkant van het blok weg, gewoon ZO kaal.. Ik word er gewoon bijna ziek van
Wel zijn alle interieurdelen gisteren in de primer gezet, en worden deze vandaag matzwart gespoten. Dan zal ik in de komende dagen de carbon stukken binnenkrijgen en ga ik wel het interieur alvast helemaal afwerken!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Hij is duidelijk klaar om wat nieuwe adrenaline te krijgen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De rest van de buurt kent mijn Mini ook wel, maar die zijn altijd laaiend enthousiast, die snappen het niet dat ik hem weer sneller wil maken. Mijn vrienden snappen dat wel, maar die vinden het wel vreemd om hem zo te zien staan, pijnlijk moment
@ WJ: Die Adrenaline krijgt ie wel, met de bosjes tegelijk!
Gisteren weer contact gehad met Mike. De kop is nog voor het weekend klaar, en gaat dan de post op samen met de Sprintex, ATI pulley en inlaatspruitstuk. Dus hopelijk kunnen we rap gaan beginnen!
Die ouwelui zeuren alleen maar omdat ze NU al vinden dat ie teveel herrie maakt.Koenv schreef:Goed bezig!!![]()
Wat zeggen je buren tegen je als ze zo je afgekloven Mini zien staan?
De rest van de buurt kent mijn Mini ook wel, maar die zijn altijd laaiend enthousiast, die snappen het niet dat ik hem weer sneller wil maken. Mijn vrienden snappen dat wel, maar die vinden het wel vreemd om hem zo te zien staan, pijnlijk moment
@ WJ: Die Adrenaline krijgt ie wel, met de bosjes tegelijk!
Gisteren weer contact gehad met Mike. De kop is nog voor het weekend klaar, en gaat dan de post op samen met de Sprintex, ATI pulley en inlaatspruitstuk. Dus hopelijk kunnen we rap gaan beginnen!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Staat er idd beetje triest bij zo...je ziet dat het een dikke Mini is, maar beetje zielloos zonder blok...
Ben benieuwd kerel, naar alle goodies...geen briefje van de pakket dienst gevonden?
Bedankt voor de goede zorgen en tijd weer. Was gezellig
Ben benieuwd kerel, naar alle goodies...geen briefje van de pakket dienst gevonden?
Bedankt voor de goede zorgen en tijd weer. Was gezellig
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hopelijk zijn je onderdelen snel binnen 
Maar je gaat dus zelf de Sprintex er op zetten aangezien de compressor al weg is?
Ik dacht dat je naar 1320 Mini zou gaan daarvoor en meteen voor de software en 550cc injectoren?
Hou er rekening mee dat je druk te hoog wordt als je een 64 mm pulley neemt en zeker bij een 60 mm pulley. Je hebt dan een 'leugenkastje' nodig wat het druksensor signaal afvlakt naar de ECU anders gaat je motor in de noodloop. Beek heeft er al één voor mij gemaakt toen ik ooit eesn 1,3 bar had en die zit er nog in
Misschien heeft 1320 daar ook een oplossing voor.
Maar je gaat dus zelf de Sprintex er op zetten aangezien de compressor al weg is?
Ik dacht dat je naar 1320 Mini zou gaan daarvoor en meteen voor de software en 550cc injectoren?
Hou er rekening mee dat je druk te hoog wordt als je een 64 mm pulley neemt en zeker bij een 60 mm pulley. Je hebt dan een 'leugenkastje' nodig wat het druksensor signaal afvlakt naar de ECU anders gaat je motor in de noodloop. Beek heeft er al één voor mij gemaakt toen ik ooit eesn 1,3 bar had en die zit er nog in
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik reed nu 1.2 bar met de Eaton en heb nooit geen foutmelding gezien, dat is voor de gasten bij 1320
Ja, de compressor zetten we er zelf onder maar krijgt bij 1320 pas een kleinere pulley erop. Ga ik daar even bekijken of het de 60 of 64 gaat worden. Ik rij met de JCW injectoren naar 1320 en plaats daar de 550's pas omdat ie anders veel te rijk gaat staan.Berthil schreef:Hopelijk zijn je onderdelen snel binnen
Ik reed nu 1.2 bar met de Eaton en heb nooit geen foutmelding gezien, dat is voor de gasten bij 1320
Onze sponsors