S cabrio eclipse grey foto's | Update p5

Stel je hier even voor.
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

06 sep 2011, 00:16

Zwarte JCW of standaard chrome grill?
ik vind het een moeilijke keuze, wat zeggen jullie?

Afbeelding

Afbeelding
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds

E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2011, 00:20

Easy... black :)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2011, 00:23

Knappe cabbie btw, vooral die velgen :P. Ben benieuwd naar de volgende mods 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2011, 00:27

Ik stem ook voor zwart, maakt 'm net wat ruiger! 8)

Het is trouwens nu ook al een plaatje! :-PP
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2011, 00:37

Ik schrik ervan hoe hoog zo'n R57 is...

Zwarte grille staat aardiger icm de zwarte spiegelkappen.
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

06 sep 2011, 01:00

@fred: Ben ook erg blij met de velgen, ik wilde echt deze hebben. ik hoor alleen van mn vriend dat ze zo lastig te poetsen en schoon te houden zijn ;)
Je bent benieuwd naar anders mods, heb je nog adviezen?

@ivo: de zwarte grill zit er nu op en hij is inderdaad wat ruiger zo, past misschien alleen iets minder bij een 'dame' en de hele auto is wel erg donker zo.

@peter: ja hij staat nog te hoog, moet nog wat aan gebeuren. Heb al even contact met coendek gehad.
De spiegelkappen zijn nu in kleur vd auto, zwarte er opzetten is nog wel een idee inderdaad

Onze familie en vrienden zien liever de chrome grill, want dat staat net iets chiquer.
Leuk ze zien dat jullie mini liefhebbers voor zwart gaan!
Wij zitten in 2stijd, beide heeft z'n voors en tegens
We hadden eerst ook chromeline (zie pagina 4) aan de buitenzijde maar dat hebben we al voor zwart gewisseld, dát staat iig al veel beter!
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds

speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 sep 2011, 08:17

echt een dikke bak ! alleen wel ff droppen inderdaad en een paar dikke spacers ertussen :wink:
zwarte grille is zoveel mooier 8)
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2011, 17:58

Mooie updates hier 8)

Hebben jullie de jcw einddemper op de normale S uitlaat gezet? Of een complete jcw uitlaat tot de downpipe?
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

07 sep 2011, 20:18

Ralph-cooper schreef:Mooie updates hier 8)

Hebben jullie de jcw einddemper op de normale S uitlaat gezet? Of een complete jcw uitlaat tot de downpipe?
Dat was nog een heel gedoe, maar uiteindelijk de jcw einddemper op de normale uitlaat. Wat een knallen zeg!
ik schaam me er soms wel voor hoor, best aso :oops:

Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2011, 22:11

ieniemini schreef:@fred: Ben ook erg blij met de velgen, ik wilde echt deze hebben. ik hoor alleen van mn vriend dat ze zo lastig te poetsen en schoon te houden zijn ;)
Je bent benieuwd naar anders mods, heb je nog adviezen?
De mods die je zelf al voorstelde kan ik me helemaal in vinden :wink:.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2011, 14:34

ieniemini schreef:
Ralph-cooper schreef:Mooie updates hier 8)

Dat was nog een heel gedoe, maar uiteindelijk de jcw einddemper op de normale uitlaat. Wat een knallen zeg!
ik schaam me er soms wel voor hoor, best aso :oops:
Haha wel gaaf!
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

13 jan 2012, 04:38

Het eerste probleempje heb ik nu gehad.
De achterruit in de cabriokap bleek slecht te ontdooien, 2 van die draden deden het niet.
Naar de dealer en die heeft er een geheel nieuwe kap op gezet!

Maar of ik daar zo blij moet zijn weet ik niet:

Ik heb nu enorm last van wind geruis, alsof de ramen niet dicht zitten, gekraak van het dak en als de ruitenwissers bewegen gaat het dak flapperen. Ook heb ik het idee dat het dak met de hendels in de kofferbak niet goed sluit, de linker hendel zit niet stak tegen de bekleding aan en de rechter wel (en zo hoort het volgens mij)
Voorheen kon ik prima tussen de 120 en 160km/h telefoneren, nu niet, de herrie in de auto is gewoon te hard. Met kap open is het misschien zelfs wel minder! :) (met kap open gaat telefoneren immers prima)
Hoop dat er wat aan te doen is...

Af en toe had ik ook het probeem dat de motor bijna afsloeg bij stationair draaien, Hij zakte (bijvb voor stoplicht, of wachten bij een kruising) zo erg in de toeren dat hij dus echt bijna afsloeg, of zich als het ware verslikte.
De dealer heeft niets kunnen vinden. Ik ervaar nu alleen wel dat de uitlaat veel minder ploft en knalt dan voorheen.
Kan er een verband zijn?

Marcel Always Open
Cabrio-King

13 jan 2012, 08:49

Motorisch, er kan zeker een verband zijn want de software wordt vaak automatisch geupdate op het moment dat je binnenkomt voor service. Zou dat even navragen. Kan m.i. ook zijn dat zoiets eventjes tijdelijk is en je het eruit rijdt. (lekker technisch onderbouwd hé :lol: )

Dak probleem; het is voor dealers echt een crime om cabriodaken proper af te stellen. Hup terug naar de dealer en laat hem de afstelling nog eens controleren.
Ik begrijp je punt niet helemaal omtrent de hendels in de kofferbak, kan me niet voorstellen dat dit door foute afstelling van het dak kan komen. Dus wat bedoel je precies?

De achterruit in de cabriokap is helemaal ingeseald, dus inderdaad als de draadjes van de verwarming kapot zijn, betekent dat gelijk een hele nieuwe kap. Als je geen garantie meer zou hebben, moet je zo'n achterruit verwarming dus nooit laten repareren, want dat kost gemakkelijk 1500-2000+ euro (incl montage).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

15 jan 2012, 18:18

Marcel Always Open schreef:Ik begrijp je punt niet helemaal omtrent de hendels in de kofferbak, kan me niet voorstellen dat dit door foute afstelling van het dak kan komen. Dus wat bedoel je precies?
Hi Marcel, in de kofferbak zit links en recht een hendel om de achterkant van de kap omhoog te doen, zodat je meer ruimte krijgt om bijvb een boodschappen tas in de kofferbak te zetten.
Deze hendels horen strak tegen de binnenpanelen (achterkant achterlichten zeg maar) te zitten en rechts is dat ook zo, alleen links zit nu ruim een centimeter speling. Zal idd wel met de afstelling te maken hebben, want je hoort links achter ook veel meer windgeruis dan eerder.

Inmiddels wel contact met de dealer gehad en ze gaan me nog terug bellen ivm wat nu te doen.
(ben ik straks natuurlijk weer een week mn auto kwijt....)

Terug naar “Who are U?”