ik vind het een moeilijke keuze, wat zeggen jullie?

Dat was nog een heel gedoe, maar uiteindelijk de jcw einddemper op de normale uitlaat. Wat een knallen zeg!Ralph-cooper schreef:Mooie updates hier![]()
Hebben jullie de jcw einddemper op de normale S uitlaat gezet? Of een complete jcw uitlaat tot de downpipe?
De mods die je zelf al voorstelde kan ik me helemaal in vindenieniemini schreef:@fred: Ben ook erg blij met de velgen, ik wilde echt deze hebben. ik hoor alleen van mn vriend dat ze zo lastig te poetsen en schoon te houden zijn
Je bent benieuwd naar anders mods, heb je nog adviezen?
Haha wel gaaf!ieniemini schreef:Dat was nog een heel gedoe, maar uiteindelijk de jcw einddemper op de normale uitlaat. Wat een knallen zeg!Ralph-cooper schreef:Mooie updates hier![]()
Hebben jullie de jcw einddemper op de normale S uitlaat gezet? Of een complete jcw uitlaat tot de downpipe?
ik schaam me er soms wel voor hoor, best aso
Hi Marcel, in de kofferbak zit links en recht een hendel om de achterkant van de kap omhoog te doen, zodat je meer ruimte krijgt om bijvb een boodschappen tas in de kofferbak te zetten.Marcel Always Open schreef:Ik begrijp je punt niet helemaal omtrent de hendels in de kofferbak, kan me niet voorstellen dat dit door foute afstelling van het dak kan komen. Dus wat bedoel je precies?
Onze sponsors