en dat is jouw setup?
race-cat en zonder middendemper?
Sjaak niet te moeilijk doen / denken. Jij wilt graag plofjes... dus ff die uitlaat wisselen en een andere filter. KLAAR!!Shag schreef:als ie na afstelling (minder rijke afstelling) net zoveel plofte als voor de afstelling (dus te rijk afgesteld) maakt dit toch geen verschil? Of snap ik t ff niet...franklyn85 schreef:Zonder dollen mijn r53 zoals alle zijn uit de fabriek te rijk afgesteld en toen ze bij beek dat hadden verminderd plofte de gp net zoveel als voor de afstelling![]()
Daveke schreef:Als je echt ploffen wil, moet je gewoon zonder cat en middendemper rijden. Dan ploft ie niet, maar knalt ie - met wat geluk ook nog gepaard gaand met een royaal vlammetje uit de uitlaat
niet zeuren en gewoon doen zoals je een MINI moet rijden.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. VOLGAS!Shag schreef:jajaja laat me nou maar eens eerst rustig beginnen met de niet-interieur mods... poeh
Shag schreef:klinkt leip, volgens mij heb je ´m verder nog stock? zoja wil ik 'm wel eens in het echt horen.. ik hoor amper plofjes (pre-facelift) en heb kwa motor niks aangepast (nog)..
mzzzz.. volgensmij was het bij de eerste R53 ook al wel zo..jean schreef:Shag schreef:klinkt leip, volgens mij heb je ´m verder nog stock? zoja wil ik 'm wel eens in het echt horen.. ik hoor amper plofjes (pre-facelift) en heb kwa motor niks aangepast (nog)..
het is eigenlijk vanaf de facelift dat ze de motor zo geprogrammeerd hebben dat die die plofjes geeft in de uitlaat. Elke facelift r53 die ik gehoord heb heeft dit, alleen bij de 1 wat harder dan bij de andere, afhankelijk van de uitlaatlijn.....
de mijne zonder pre-cat en met milltek knalt in ieder geval goed
Sorry? Nou heb ik een R55S, die knalt er flink op los. Veel harder dan m'n R53 met Milltek ooit heeft gedaan. Ik vond het juist bij mijn R53 meer een beetje rommelen, als naderend omweer ofzoiets. Nu zijn het gewoon echt klappen die uit de uitlaat komen.BMX schreef:Ik weet wel dat je bij de R56S niet meer van die plofjes hebt maar dan 'gorcheld' die meer
Onze sponsors