Denk het ook NIET! (die komt niet eens door zo'n plasje water heen)mini7benno schreef:Kaj, wees er zuinig op man. Eindelijk weer MINI. Misschien ga je de Range Rover wel missen

Denk het ook NIET! (die komt niet eens door zo'n plasje water heen)mini7benno schreef:Kaj, wees er zuinig op man. Eindelijk weer MINI. Misschien ga je de Range Rover wel missen
Nou geloof me, dat schuifdak is echt geweldig!! Wat een heerlijke optie zeg, ongelofelijk. De cabrio is zeker geweldig, maar 1 ding staat vast, die ligt niet zooooo geweldig op de grond als deze. Nu heb ik en het dakje eraf als de zon lekker op m'n bolletje schijnt en de wegligging net als iedere andere Cooper S coupe!SCUD schreef:Congrats!! Heel sjiek!!
Persoonlijk ben ik geen fan van een schuifdak, bij mooi weer rijden we in mijn vriendins cabrio, dat vindt ik dan weer wel lekker.
19 Jaar, en je eerste auto een Cooper S, als ik denk wat mijn eerste auto was...LOL!!!
Ik heb vanaf Mei 2005 m'n rijbewijs en ben nu 46 (!!!!) keer aangehouden. Heb er uiteindelijk maar 1 prentje aan overgehouden. Het verbruik van het optrekken elke keer weer opnieuw kost in totaal al meer dan die prentJCW_Werk schreef:Leuk verhaal. Twee keer!![]()
Ooooh, jah, pas 2 jaarSid schreef:blontBlont-007 schreef:Ik een keer en toen had ik na 2 km pas door dat ze mij bedoelde.![]()
zit je tegenwoordig op kamers kaj?
Onze sponsors