Denk het ook NIET! (die komt niet eens door zo'n plasje water heen)mini7benno schreef:Kaj, wees er zuinig op man. Eindelijk weer MINI. Misschien ga je de Range Rover wel missen
CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar de Range blijft ook bij ons, m'n moeder gaat er vanaf vandaag in rijden! Dus als ik de behoefte ooit nog eens heb (niet uitgesloten, maar voorlopig even niet), dan kan ik hem altijd meevragen!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- SCUD
- Mod virus alert!

Bericht
Congrats!! Heel sjiek!!
Persoonlijk ben ik geen fan van een schuifdak, bij mooi weer rijden we in mijn vriendins cabrio, dat vindt ik dan weer wel lekker.
19 Jaar, en je eerste auto een Cooper S, als ik denk wat mijn eerste auto was...LOL!!!
Persoonlijk ben ik geen fan van een schuifdak, bij mooi weer rijden we in mijn vriendins cabrio, dat vindt ik dan weer wel lekker.
19 Jaar, en je eerste auto een Cooper S, als ik denk wat mijn eerste auto was...LOL!!!
Surreality Just Got Funky!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, m'n eerste auto een MINI Cooper S R53 en m'n 2e een MINI Cooper S R56 (terwijl ik voor ik de eerste Cooper S kreeg niet had verwacht dat het zo geweldig zou zijn dat ik daarna WEER een Cooper S zou nemen....).
Hij bevalt helemaal toppie! Wat een bakkie. Vandaag per ongeluk net iets boven de 5000 toeren geweest (terwijl 4500 max is toegstaan...
), maar ja nood breekt wet. Liever even een keer erboven dan zo'n stomme m*ng*lische trucker die nergens een reet om geeft in je zijkant...
Staat inmiddels een dikke 385 kilometer op de teller. Morgen alleen naar school, dus dan zal er niet veel meer bijkomen, maar vrijdag van Utrecht naar Nijmegen en daarna naar Bergen op Zoom terug! Lekker wat rijden! Ben zo blij dat het nu eindelijk weer kan! Hij staat nu hoog, droog en vooral veilig, tussen allerlei exotische auto's in een parkeergarage waar goed op hem gelet word.
Ben vandaag niet meer bij Jesse geweest (die was uiteraard weer een vrij, helemaal vergeten), dus daar ga ik morgenochtend even langs.
Hij ploft inmiddels al steeds meer! Dat doet me erg goed!
*kwijl* 
Overigens, vandaag alweer 2 keer aangehouden. De eerste was vanochtend, toen reed ik 128 ipv 120 en meneer de motoragent had denk ik z'n dag niet. Overigens geen bon gekregen.
En daarnet bij Hilversum ook vanwege de blauwe verlichting in het interieur! Toen ik liet zien dat het echt zo op de auto hoort en dat er nog meer kleurtjes waren, zei de agent "wat grappig joh, hebben we dat ook weer geleerd. Ik heb niks gezegd! Nog een fijne avond verder."
Nou geloof me, dat schuifdak is echt geweldig!! Wat een heerlijke optie zeg, ongelofelijk. De cabrio is zeker geweldig, maar 1 ding staat vast, die ligt niet zooooo geweldig op de grond als deze. Nu heb ik en het dakje eraf als de zon lekker op m'n bolletje schijnt en de wegligging net als iedere andere Cooper S coupe!SCUD schreef:Congrats!! Heel sjiek!!
Ja, m'n eerste auto een MINI Cooper S R53 en m'n 2e een MINI Cooper S R56 (terwijl ik voor ik de eerste Cooper S kreeg niet had verwacht dat het zo geweldig zou zijn dat ik daarna WEER een Cooper S zou nemen....).
Hij bevalt helemaal toppie! Wat een bakkie. Vandaag per ongeluk net iets boven de 5000 toeren geweest (terwijl 4500 max is toegstaan...
Staat inmiddels een dikke 385 kilometer op de teller. Morgen alleen naar school, dus dan zal er niet veel meer bijkomen, maar vrijdag van Utrecht naar Nijmegen en daarna naar Bergen op Zoom terug! Lekker wat rijden! Ben zo blij dat het nu eindelijk weer kan! Hij staat nu hoog, droog en vooral veilig, tussen allerlei exotische auto's in een parkeergarage waar goed op hem gelet word.
Ben vandaag niet meer bij Jesse geweest (die was uiteraard weer een vrij, helemaal vergeten), dus daar ga ik morgenochtend even langs.
Hij ploft inmiddels al steeds meer! Dat doet me erg goed!
Overigens, vandaag alweer 2 keer aangehouden. De eerste was vanochtend, toen reed ik 128 ipv 120 en meneer de motoragent had denk ik z'n dag niet. Overigens geen bon gekregen.
En daarnet bij Hilversum ook vanwege de blauwe verlichting in het interieur! Toen ik liet zien dat het echt zo op de auto hoort en dat er nog meer kleurtjes waren, zei de agent "wat grappig joh, hebben we dat ook weer geleerd. Ik heb niks gezegd! Nog een fijne avond verder."

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, lekker hoor die kleurtjes. Hebbe hebbe.
Pas op met die blauwe mannetjes, Kaj. Zo'n mooie Mini. Ze lusten je rauw, daar hoeft je niet veel voor te doen.
Flauwe gasten.
Pas op met die blauwe mannetjes, Kaj. Zo'n mooie Mini. Ze lusten je rauw, daar hoeft je niet veel voor te doen.
Flauwe gasten.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb vanaf Mei 2005 m'n rijbewijs en ben nu 46 (!!!!) keer aangehouden. Heb er uiteindelijk maar 1 prentje aan overgehouden. Het verbruik van het optrekken elke keer weer opnieuw kost in totaal al meer dan die prentJCW_Werk schreef:Leuk verhaal. Twee keer!![]()

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha, hoezo? En welke titel? Ben benieuwd Fred!
Ik ben net foto's wezen maken en filmpje in de parkeergarage, je raad nooit wat ik ben vergeten!!
M'n draadje om alles mee op de computer aan te sluiten en het hele zooitje eraf te halen
Domdomdom, vrijdag heb ik dus pas foto's.... 
Ik ben net foto's wezen maken en filmpje in de parkeergarage, je raad nooit wat ik ben vergeten!!
M'n draadje om alles mee op de computer aan te sluiten en het hele zooitje eraf te halen

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ooooh, jah, pas 2 jaarSid schreef:blontBlont-007 schreef:Ik een keer en toen had ik na 2 km pas door dat ze mij bedoelde.![]()
zit je tegenwoordig op kamers kaj?

Onze sponsors