Ik ben ook vanplan om mijn achterlichten te doen.

Volgende week donderdag eerste werkdagSven schreef:Bummer van je baan man, maar zo te zien kun je je tijd redelijk kwijt in je huis!!
Succes met het vinden van een job!
Bij deze baan moet ik weliswaar veel reizen, maar krijg ik geen lease-auto. Dat heeft ermee te maken dat de vier huidige salesmannen er ook geen hebben en ze geen precedent willen scheppen. Heb daarom een deal gemaakt waarbij ik een mobiliteitsvergoeding krijg (feitelijk extra bruto salaris) én een kilometervergoeding.En over je auto... Geen idee welke sector je werkt, maar als er kans is dat je voor je werk straks weer een leaseauto kunt krijgen zou ik niet meteen voor een Clubman gaan, hoe leuk die ook is....![]()
Ik bedoel, stel je vindt straks een job, krijgt weer een leasauto, dan kan de Clubman er weer uit... Dan zou ik gaan kijken naar iets tijdelijks dan niet te veel geld kost!![]()
Nouja ik ben dus stevig aan het rekenen en het kan op zich allemaal uit, dus nu moet ik de muntjes gaan vrijmaken en dan knopen hakkenAls bovenstaande niet aan de orde is: DOEN!haha
2 MINI's voor de deur is wel kicken natuurlijk!![]()
Onze sponsors