Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sander--87
Be Mini
Be Mini

29 aug 2011, 20:40

Ziet er echt super netjes uit.
Ik ben ook vanplan om mijn achterlichten te doen. :wink:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 aug 2011, 21:00

Achterlichten zien er super uit! 8)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2011, 14:16

Inmiddels heb ik de onderkant van de voorbumper vervangen door een niet-gespoten exemplaar, daar heb ik nog geen foto's van. Heb wel ineens 2 DS onderkanten liggen :P

Verder ben ik met de Mini niet echt druk geweest, eigenlijk vanwege twee grote redenen:
1. Geen baan, op zoek naar een nieuwe (en dus geen inkomsten en dus even niks uitgeven). Inmiddels is dat nagenoeg rond.
2. We zijn ons huis aan het opknappen. Dat begint er nu redelijk uit te zien alsof het met een weekje ook daadwerkelijk klaar is. *

* We hebben gedaan: nieuwe vloer boven, nieuwe vloer beneden, berging voor zit een nieuw dak op en nieuwe betimmering, nieuw toilet beneden, schilderen binnen (álles: muren, plafonds, kozijnen, deuren), schilderen buiten (alleen de berging moet ik nog doen).
Nog te doen: kozijn van de voordeur aflakken, voordeur binnenzijde aflakken. Een paar plekjes op wanden bijwerken. Met schilderskit een paar kiertjes dichtmaken en even latexen. Al met al denk ik een dag of 3-4 werk, inclusief het drogen ;)

[hr]
In other news:
Het werk biedt geen leasewagens, waar ik dat wel gewend was. Hierdoor moet ik niet alleen als een malle gaan zoeken naar een auto, maar ook al het rekenwerk compleet omgooien. Bijtelling betalen is heel wat anders dan onderhoud en verzekering en risico en afschrijving etc. etc.
Ik ben er bijna uit inmiddels, moet alleen nog zorgen dat het nodige geld vrijkomt :) -> Dacht dat ik er uit was, maar het zal niet de (onmeunig vette) wagen van Getzz worden vrees ik.

De verstandige ik zegt nu: Clubman doen! Dus zoeken naar een betaalbare Clubman, zo vol mogelijk en zo ver mogelijk onder de €20.000. Liefst een R55S natuurlijk, maar ik denk dat het een R55c zal moeten worden...
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 sep 2011, 10:39

Bummer van je baan man, maar zo te zien kun je je tijd redelijk kwijt in je huis!!
Succes met het vinden van een job!

En over je auto... Geen idee welke sector je werkt, maar als er kans is dat je voor je werk straks weer een leaseauto kunt krijgen zou ik niet meteen voor een Cluman gaan, hoe leuk die ook is.... :wink:
Ik bedoel, stel je vindt straks een job, krijgt weer een leasauto, dan kan de Clubman er weer uit... Dan zou ik gaan kijken naar iets tijdelijks dan niet te veel geld kost! :D

Als bovenstaande niet aan de orde is: DOEN! :P haha :mrgreen:
2 MINI's voor de deur is wel kicken natuurlijk! 8) 8)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 sep 2011, 13:02

Sven schreef:Bummer van je baan man, maar zo te zien kun je je tijd redelijk kwijt in je huis!!
Succes met het vinden van een job!
Volgende week donderdag eerste werkdag 8) Aldus: ik heb een nieuwe job, moet alleen nog even tekenen. Voordat dat is gebeurd ga ik er nog niet al te veel over loslaten :)
En over je auto... Geen idee welke sector je werkt, maar als er kans is dat je voor je werk straks weer een leaseauto kunt krijgen zou ik niet meteen voor een Clubman gaan, hoe leuk die ook is.... :wink:
Ik bedoel, stel je vindt straks een job, krijgt weer een leasauto, dan kan de Clubman er weer uit... Dan zou ik gaan kijken naar iets tijdelijks dan niet te veel geld kost! :D
Bij deze baan moet ik weliswaar veel reizen, maar krijg ik geen lease-auto. Dat heeft ermee te maken dat de vier huidige salesmannen er ook geen hebben en ze geen precedent willen scheppen. Heb daarom een deal gemaakt waarbij ik een mobiliteitsvergoeding krijg (feitelijk extra bruto salaris) én een kilometervergoeding.

Ik denk dat het in die zin iets tijdelijks wordt, dat ik niet (veel) langer dan 18 maanden met de auto zal doen. In die tijd zet ik ergens tussen de 60 en 80k op de teller namelijk. Onderhoud wordt duurder naarmate de auto ouder is en ik verwacht dat de restwaarde enorm zal kelderen zodra er meer dan 160k op de teller staat. (Hoewel het pas echt bizar hard zal gaan vanaf de 200k)
Als bovenstaande niet aan de orde is: DOEN! :P haha :mrgreen:
2 MINI's voor de deur is wel kicken natuurlijk! 8) 8)
Nouja ik ben dus stevig aan het rekenen en het kan op zich allemaal uit, dus nu moet ik de muntjes gaan vrijmaken en dan knopen hakken :)

edit: als het goed is zijn de muntjes ook rond. Moet even een slag om de arm houden, want ik wil niet teveel boete moeten betalen voor het vrijmaken van spaargeld :)
Laatst gewijzigd door Floor-is op 22 sep 2011, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 sep 2011, 14:13

ik vind het er zo wel fraai uitzien, inderdaad dichtbij OEM maar wel gewoon heel erg fraai!! goed bezig! 8)
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 sep 2011, 02:09

Ziet er goed uit man , toppie !!
Erg geslaagd neusje en kontje zo , DIK ! 8)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 17:27

Thanks, thanks!

Zonet bij een Zwarte R53 wezen kijken, een pre-facelift model. Zou maar 54k gelopen hebben, er was ook NAP beschikbaar. Was ook wel het een en ander mis mee moet ik zeggen..
- Er miste een knopje uit het dashboard, waar de hoogteverstelling voor de voorlampen zit. (Ik denk dat knopje, heb die zelf niet, dus dat weet ik niet 100% zeker.)
- Er was wat schade aan het deurpaneel aan de bestuurderszijde
- De airbag zag er uit of die al 300.000km in de auto zat. Helemaal vervaagd en ontzettende krassen erop enzo.
- Volgens de verkoper had de auto geen schade gehad, maar de modderkuip links achter zat niet vast en ik kon er achter voelen dat het metaal beschadigd was. Daar is dus een keer een botsinkje geweest.
- De multiriem zag er vrij oud uit
- In de voorruit zit een vakje (bestuurderszijde, onderkant) waar je het VIN nummer zou moeten kunnen lezen. Daar zat helemaal geen VIN :shock:

We zijn maar weer vertrokken ;)

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 sep 2011, 16:45

Nieuwe Mini gekocht :)

Details volgen nog, maar ik kan je alvast vertellen dat het schuimbekken wordt voor velen ;)

Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 sep 2011, 16:47

Congrats!! 8)

Meer info voor een beetje voorpret?? :lol:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 sep 2011, 16:48

HEEL erg Nice Floris!
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 sep 2011, 16:50

Hij is uit 2006 en heeft meer vermogen dan een standaard S ;)

Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

26 sep 2011, 16:52

S JCW? :mrgreen: :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 sep 2011, 16:53

Bijna ;)
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

26 sep 2011, 16:54

GP?? 8) 8) 8) 8)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”