of zo dadelijk nog even...
Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- coopers1987
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lekkah bezugFloor-is schreef:Het is echt heerlijk rijden!Dennis Kleijer schreef:Gaaf man zon dikke gp blijft leuk speelgoed![]()
Heb er ook een x mee gereden en wat stuurt zon ding lekker zeg
Ben vanmorgen in alle vroegte (nog voor 8:00) richting Weert vertrokken om met Davy en zijn pa de auto van nieuwe coilovers (KW V1's) en een ander spruitstuk te voorzien. Een keurige Janspeed met 200CPI racecat.
Het oude spruitje was op zich vlot los, maar ze wilde er niet echt onderuit. Kostte wat moeite, maar het is gelukt natuurlijk. De auto staat nu wat lager en heeft heul wat meer herrie.
Morgen zal ik wel een filmpje maken en wat foto's. Denk niet dat ik tijd heb om de GP te wassen, maar daar kunnen jullie vast wel omheen kijken
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht

Die 180-graden spin op de rotonde was wel erg geinig vanmiddag. Ik zal de blik van die kerel niet snel vergeten!
(Het verhaal mag jij vertellen
)
Wat jij wil, sorry trouwens dat ik bij het monteren bij jou eigenlijk geen plaatjes gemaakt heb. We hadden een beetje tijdsdruk ook enzoDaveke schreef:Ik zal morgen de door Floor-is gemaakte foto's posten..
Die 180-graden spin op de rotonde was wel erg geinig vanmiddag. Ik zal de blik van die kerel niet snel vergeten!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gladde - betonnen - rotonde. Stijve achterkant, slappe voorkant. Flinke dot gas, en weg was ie en daar stond ik omgedraaid op een rotonde terwijl er een auto achter ons reed met een man achter het stuur die als ie zn ogen nog verder open had gedaan ze op zn dashboard waren gevallen 
Die plaatjes zijn geen ramp, de tijdsdruk was iets te groot
Weinig verhaalFloor-is schreef:Wat jij wil, sorry trouwens dat ik bij het monteren bij jou eigenlijk geen plaatjes gemaakt heb. We hadden een beetje tijdsdruk ook enzoDaveke schreef:Ik zal morgen de door Floor-is gemaakte foto's posten..
Die 180-graden spin op de rotonde was wel erg geinig vanmiddag. Ik zal de blik van die kerel niet snel vergeten!(Het verhaal mag jij vertellen
)
Die plaatjes zijn geen ramp, de tijdsdruk was iets te groot
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eens kijken of dit werken wil
Als je de auto lekker warm hebt gereden, dan maakt hij echt herrie als een malle! Nu was hij eigenlijk nog niet echt warm, maar ik had geen geduld meer
Als je de auto lekker warm hebt gereden, dan maakt hij echt herrie als een malle! Nu was hij eigenlijk nog niet echt warm, maar ik had geen geduld meer
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
yeaah
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hier nog eentje!
Daveke: ja, maar hij gaat vooral (veel) meer herrie maken als hij lekker warm is.
Daveke: ja, maar hij gaat vooral (veel) meer herrie maken als hij lekker warm is.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die heb ik al van een update voorzien PeterGreyCooperS schreef:Sweet!...klinkt lekker!!
In de kletshoek is ook nog een show je uitlaat topic
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
De KW's had ik al een tijdje in huis, waren aanvankelijk bedoeld voor de auto van mijn SO. Maar nu ik zelf ook een Mini heb, wilde ik ze zelf hebben, had ze immers ook zelf gekocht en betaald 
Heb Klaas een berichtje gestuurd of hij vrijdag-middag tijd heeft om de auto uit te wegen, uit te lijnen en nog een klein stukje verder omlaag te brengen. Ik ben net begonnen bij een nieuwe werkgever en kan daardoor niet zomaar vrij vragen dus ik hoop maar dat het kan.
Heb Klaas een berichtje gestuurd of hij vrijdag-middag tijd heeft om de auto uit te wegen, uit te lijnen en nog een klein stukje verder omlaag te brengen. Ik ben net begonnen bij een nieuwe werkgever en kan daardoor niet zomaar vrij vragen dus ik hoop maar dat het kan.
Onze sponsors