of zo dadelijk nog even...

Lekkah bezugFloor-is schreef:Het is echt heerlijk rijden!Dennis Kleijer schreef:Gaaf man zon dikke gp blijft leuk speelgoed![]()
Heb er ook een x mee gereden en wat stuurt zon ding lekker zeg
Ben vanmorgen in alle vroegte (nog voor 8:00) richting Weert vertrokken om met Davy en zijn pa de auto van nieuwe coilovers (KW V1's) en een ander spruitstuk te voorzien. Een keurige Janspeed met 200CPI racecat.
Het oude spruitje was op zich vlot los, maar ze wilde er niet echt onderuit. Kostte wat moeite, maar het is gelukt natuurlijk. De auto staat nu wat lager en heeft heul wat meer herrie.
Morgen zal ik wel een filmpje maken en wat foto's. Denk niet dat ik tijd heb om de GP te wassen, maar daar kunnen jullie vast wel omheen kijken
Wat jij wil, sorry trouwens dat ik bij het monteren bij jou eigenlijk geen plaatjes gemaakt heb. We hadden een beetje tijdsdruk ook enzoDaveke schreef:Ik zal morgen de door Floor-is gemaakte foto's posten..
Weinig verhaalFloor-is schreef:Wat jij wil, sorry trouwens dat ik bij het monteren bij jou eigenlijk geen plaatjes gemaakt heb. We hadden een beetje tijdsdruk ook enzoDaveke schreef:Ik zal morgen de door Floor-is gemaakte foto's posten..
Die 180-graden spin op de rotonde was wel erg geinig vanmiddag. Ik zal de blik van die kerel niet snel vergeten!(Het verhaal mag jij vertellen
)
Die heb ik al van een update voorzien PeterGreyCooperS schreef:Sweet!...klinkt lekker!!
In de kletshoek is ook nog een show je uitlaat topic
Onze sponsors