Ik ben mijn reservesleutel (al een tijdje) kwijt en was eigenlijk benieuwd hoeveel zo'n sleutel kost. Iemand een idee?
Nooit aan gedacht om er tijdens meetings over te hebben, maar het is me opgevallen dat ik regelmatig de koelvloeistof moet bijvullen. En niet een paar druppels maar zowat het hele reservoir is dan leeg. Maar de motor wordt niet te warm en ik heb ook nergens een lek kunnen ontdekken of sporen van lekkage, maar toch verdwijnt de koelvloeistof op mysterieuze wijze.
Reservesleutel / koelvloeistof vebruik
- despoo
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
sleutel staat wel hier ergens.. is het vorige week nog ergens een keer over gegaan.. meen iets van €180?
over je koelvloeistof.. een rauw ei schijnt te helpen
hahaha
over je koelvloeistof.. een rauw ei schijnt te helpen

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik las laatst ergens een topic waarin je alleen een losse sleutel kan kopen en dan zelf de transponder overzetten?
Denk dat bij de dealer de kosten zitten in het het programmeren dan in de sleutel zelf
Denk dat bij de dealer de kosten zitten in het het programmeren dan in de sleutel zelf
- Skyjack
- Enthousiast
Bericht
Over de koelvloeistof heb ik trouwens ook al vaak gehoord dat het reservoir zelf lek kan zijn, schijnen series te zijn die vaak met dit euvel te maken hebben.
Ik heb zelf afgelopen jaar 1 keer een scheutje erin moeten gooien om het wat verder van het minimum streepje af te krijgen voor mijn eigen gemoedsrust. Maar da is dus op 25000 km die ik heb gereden.
Ik heb zelf afgelopen jaar 1 keer een scheutje erin moeten gooien om het wat verder van het minimum streepje af te krijgen voor mijn eigen gemoedsrust. Maar da is dus op 25000 km die ik heb gereden.
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een nieuwe plastic sleutel een tijdje geleden besteld, was iets van 70eur kwijt.
Ik kwam er alleen van de week achter dat ik hier alleen mijn portier mee kan openen. Wanneer ik dat doe gaat meteen mijn alarm af
.
En de auto ermee starten gaat niet
.
Binnenkort maar eens terug
Ik kwam er alleen van de week achter dat ik hier alleen mijn portier mee kan openen. Wanneer ik dat doe gaat meteen mijn alarm af

En de auto ermee starten gaat niet

Binnenkort maar eens terug
R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
een losse reserve sleutel kan je zo bij de dealer bestellen.
neem wel je kentekenbewijs mee naar de dealer alsmede je legitimatie .
daar maken hun dan een kopie van en bestellen ze de sleutel voor je.
deze kost ongeveer rond de 50 euro( denk zelfs goedkoper , morgen laat ik het weten er ligt er eentje voor mij klaar bij de dealer!)
levertijd ongeveer 3 dagen.
als je auto een r50 serie is voor 07-2004 dus nog geen facelift hoeft deze niet ingeleerd te worden mits je zonder afstandbediening neemt
de facelift modellen moeten wel ingeleerd worden.
neem wel je kentekenbewijs mee naar de dealer alsmede je legitimatie .
daar maken hun dan een kopie van en bestellen ze de sleutel voor je.
deze kost ongeveer rond de 50 euro( denk zelfs goedkoper , morgen laat ik het weten er ligt er eentje voor mij klaar bij de dealer!)
levertijd ongeveer 3 dagen.
als je auto een r50 serie is voor 07-2004 dus nog geen facelift hoeft deze niet ingeleerd te worden mits je zonder afstandbediening neemt
de facelift modellen moeten wel ingeleerd worden.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
nou marcel als het een reservesleutel is maakt het toch niet uit dat het er eentje is zonder afstand bediening
en ik ben degene die nog steeds sleutels besteld zonder afstand bediening als ik die nodig heb
en als ik er eentje nodig heb met dan bestel ik er eentje met afstand.
net wat ik nodig heb!!!
en ik ben degene die nog steeds sleutels besteld zonder afstand bediening als ik die nodig heb
en als ik er eentje nodig heb met dan bestel ik er eentje met afstand.
net wat ik nodig heb!!!
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beste benjamin ,
Voor een sleutel met afstandbediening betaald u € 124.96 incl. BTW. Deze afstandbediening moet geprogrammeerd worden en de kosten hiervoor zijn ongeveer € 75 ,- incl. BTW , dit is afhangkelijk van de toestand van de auto.
Voor een sleutel zonder afstandbediening betaald u € 43.16 incl. BTW . Deze sleutel hoeft niet geprogrammeerd te worden , hier zit namelijk geen afstandbediening op.
Als u een sleutel wilt bestellen moet u hiervoor altijd langs komen. Wij moeten dan het orginele kentekenbewijs en uw legetimatiebewijs copieëren . Ook moet de sleutel vooraf betaald worden.
Voor een sleutel met afstandbediening betaald u € 124.96 incl. BTW. Deze afstandbediening moet geprogrammeerd worden en de kosten hiervoor zijn ongeveer € 75 ,- incl. BTW , dit is afhangkelijk van de toestand van de auto.
Voor een sleutel zonder afstandbediening betaald u € 43.16 incl. BTW . Deze sleutel hoeft niet geprogrammeerd te worden , hier zit namelijk geen afstandbediening op.
Als u een sleutel wilt bestellen moet u hiervoor altijd langs komen. Wij moeten dan het orginele kentekenbewijs en uw legetimatiebewijs copieëren . Ook moet de sleutel vooraf betaald worden.
aka BenjaMini
Onze sponsors