550 cc zal een kleine winst opleveren, niet heel veel. De afstelling ervan wel..
Ze hebben in de UK al 260 pk uit een standaard kop gehaald met deze as.. dus tel uit je winst. 225 wielpk's in elk geval..
Kop; ligt eraan wat je er voor neer wil tellen. Als je het goed wil doen is uit een kop behoorlijk wat winst te halen. Meer dan 10 pk is zeker haalbaar! Ik durf wel te zeggen rond de 20..
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
Nou, hoeft van mij geen duizenden euro's te kosten. Is het me niet waard. Als
Sam een een leuke kop op de euh.. kop kan tikken zou het leuk zijn
550 injectoren voor een beter loopeigenschappen en mss wat beter verbruik zie ik wel zitten..
Sam een een leuke kop op de euh.. kop kan tikken zou het leuk zijn

550 injectoren voor een beter loopeigenschappen en mss wat beter verbruik zie ik wel zitten..
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
Erg gaaf Peter!! Goed resultaat!!
Lekker he zoveel vermogen in die R53, ineens heb je overal koppel en bijv. met inhalen niet eens meer nodig om terug te schakelen, lekker lui rijden






MINI COOPER S R53 pre-facelift


- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kijk, en nu is goed te zien dat de originele injectoren het boven de 7 niet meer bijhouden. De CatCams heeft zelfs boven de 7-7,5K toeren nog bereik om te stijgen mits je dus grotere injectoren steekt. Nu zakt ie dus in vermogen boven de 7k omdat de injectoren het mengsel niet meer op maat krijgen. Simple as that 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
dat is een verdomd lekkere afstelling!
je hebt gwoon vanaf 3000rpm tot bijna 6000rpm volledig koppel!
kan een diesel nog een puntje aan zuigen!
denk dat het zondag een kermis wordt met jou en Dave
iedereen wil een rondje mee 
je hebt gwoon vanaf 3000rpm tot bijna 6000rpm volledig koppel!

kan een diesel nog een puntje aan zuigen!

denk dat het zondag een kermis wordt met jou en Dave


MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus eigenlijk beek stage V. Maar op hun website zie ik een grafiek staan van 220pk. Waar zit die 10pk verschil in dan? Of zet beek voorzichtige resultaten op hun site?Daveke schreef:Enkel nok, pulley en software en je bent ermso schreef:Das echt heel netjes zeg! Ben echt benieuwd wat de mijne heeft..schat rond de 200 pk..misschien ga ik dan ook een upgrade proberen te doen richting die 230pk

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Onze sponsors