Nieuwww Nieuwww Reinier

Stel je hier even voor.
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 nov 2011, 09:18

Ben niet van plan om mega laag te gaan, iets verlagen denk ik wel, maar dan alleen met verlagings veren.. 35mm ofzo...
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 dec 2011, 10:38

Hij is er :D

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2011, 10:43

Reinierktm schreef:Ben niet van plan om mega laag te gaan, iets verlagen denk ik wel, maar dan alleen met verlagings veren.. 35mm ofzo...
Wat ik heb begrepen is dat als je met veren gaat verlagen de boel kei-hard wordt!
een schroefset zorgt ervoor dat je comfort behoud.. en dan kan je je hoogte kiezen :)

Maar lekkere bak heb je gekocht! :D
De eerste mod zit er al op.. knippers in de bumper :) Zijn er meer dingen niet stock?
Velgen al binnen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 dec 2011, 10:55

BMX schreef:
Reinierktm schreef:Ben niet van plan om mega laag te gaan, iets verlagen denk ik wel, maar dan alleen met verlagings veren.. 35mm ofzo...
Wat ik heb begrepen is dat als je met veren gaat verlagen de boel kei-hard wordt!
een schroefset zorgt ervoor dat je comfort behoud.. en dan kan je je hoogte kiezen :)

Maar lekkere bak heb je gekocht! :D
De eerste mod zit er al op.. knippers in de bumper :) Zijn er meer dingen niet stock?
Velgen al binnen?
Uhm inmiddels heb ik als stadslicht ledlampjes, en grootlicht heb ik xenon in gemaakt.. Wil alleen zo nieuw type koplamp met lens! (mocht iemand er een setjes van hebben liggen, mag ook zonder xenon lamp en onsteker, let me know!)

Nee nog geen velgen, wilde ze bestellen, maar werk nu ergens anders en daar kunnen ze ook velgen inkopen dus even kijken hoe of wat ik ga doen......
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2011, 11:03

Dat zijn de facelift koplampen idd.. die wil ik ook wel :)
Op marktplaats zijn ze €650.. hier opt forum worden zijn ze ook niet veel goedkoper ALS ze er al te koop zijn :P Zeer gewild item ;)

maar echte Xenon grootlicht of van die HiD-lampen?
Wat ook nog een leuke niet te dure mod is: chromelight knippers :) als de knipper uit is dan zie je niets, gaat die aan dan is die oranje.. dan ben je die oranje gloed bij het stadslicht kwijt :)

Ben benieuwd wat voor een velgen te worden :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 dec 2011, 11:07

BMX schreef:Dat zijn de facelift koplampen idd.. die wil ik ook wel :)
Op marktplaats zijn ze €650.. hier opt forum worden zijn ze ook niet veel goedkoper ALS ze er al te koop zijn :P Zeer gewild item ;)

maar echte Xenon grootlicht of van die HiD-lampen?
Wat ook nog een leuke niet te dure mod is: chromelight knippers :) als de knipper uit is dan zie je niets, gaat die aan dan is die oranje.. dan ben je die oranje gloed bij het stadslicht kwijt :)

Ben benieuwd wat voor een velgen te worden :)
Philips xenon heb ik erin gezet, maar idd niet orgineel voor mini, kan voor elke auto in elk gewenst type;) (handel er zelf een beetje in vandaar;) ) Ja klopt dat had ik in mijn Clio ook zitten, maar ik krijg vd week iets nieuws binnen dat zijn LED lampen, zelfde fitting als gewone knipperlichten alleen dan met witte led lampen die oranje opkleuren als ze aan en uit gaan, leek me wel appart, maak ik wel een fototje van als ze binnen zijn!

Ik zelf zit te denken aan OZ superturismo WRC velgen en dan de zwarte 18 inch uitvoering.. Maar die dingen zijn zo gigantisch duur word je helemaal gek van haha!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2011, 11:18

Reinierktm schreef: Philips xenon heb ik erin gezet, maar idd niet orgineel voor mini, kan voor elke auto in elk gewenst type;) (handel er zelf een beetje in vandaar;) ) Ja klopt dat had ik in mijn Clio ook zitten, maar ik krijg vd week iets nieuws binnen dat zijn LED lampen, zelfde fitting als gewone knipperlichten alleen dan met witte led lampen die oranje opkleuren als ze aan en uit gaan, leek me wel appart, maak ik wel een fototje van als ze binnen zijn!

Ik zelf zit te denken aan OZ superturismo WRC velgen en dan de zwarte 18 inch uitvoering.. Maar die dingen zijn zo gigantisch duur word je helemaal gek van haha!
Dat zijn idd HiD-lampen :) Hebben mn ouders in de auto zitten :)

Ik heb van die HALO-stadslichten en dan is een bolletje wel mooi :P ben overigens wel benieuwd hoe ze euit zien.. wie weet ziet dat er ook wel strak uit ;)

OZ is gwoon veeeeel te duur. vast een goede kwaliteit maar als je een stoepje raak gebeurd t zelfde :P hahaha
Ik ben ook rond aant kijken naar velgen maar vind zwart zo zwart en dat heeft iedereen al ;) Ik ga voor koperkleur of (donker)goud.. staat ook dik :D
Maar wat zijn de verdere plannen? ga je een kleur/thema aanhouden?
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 dec 2011, 12:20

Ja heb ik ook al aan zitten denken die kleuren voor velgen, maar ik weet niet even kijken nog hoe of wat?!
Uuhm verder plannen ben ik nog niet helemaal uit, eerst die velgen, radio en uitlaat en dan zien we wel weer verder:)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2011, 12:41

voor de uitlaat heb je net de groupbuy gemist.. of doe je mee met de PlayMini GB?

ben benieuwd wat je dr van gaat maken :)
guidoalkema
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 dec 2011, 21:29

Hey reinier

Ik zie dat we volgende week dezelfde auto gaan ophalen...die van mij komt uit 2002 ook de 1e voor mij. Ik ga je zeker volgen wat je met de wagen gaat doen...

Greetings Guido
guidoalkema
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 dec 2011, 21:33

guidoalkema schreef:Hey reinier

Ik zie dat we volgende week dezelfde auto gaan ophalen...die van mij komt uit 2002 ook de 1e voor mij. Ik ga je zeker volgen wat je met de wagen gaat doen...

Greetings Guido

ben nieuw hier en zat nog op de 1e pagina te lezen :oops: je hebt m al.....

waar haal je die knippers in de bumper
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 dec 2011, 11:40

Die zaten er al op, maar volgens mij als je ff op marktplaats kijkt kan je ze wel vinden!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 dec 2011, 11:58

Reinierktm schreef:Hij is er :D

Afbeelding
Mooie MINI !! :yeah

Gaaf ook dat je er sidemarkers in hebt zitten, dat was een van m'n eerste mods, ben ik fan van.. nice !! :D
vin10
Be Mini
Be Mini

Re: Nieuwww Nieuwww Reinier

14 dec 2011, 15:56

Heb ik nog hier in de garage staan :wink:
Alvast veel plezier in je knappe Mini !

Grtz
Reinierktm schreef:
Daarna heb ik een renault clio 1.6 16v gehad en volgende week dus eindelijk de Mini..
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 jan 2012, 17:24

Nou ik heb nieuwe velgen gekocht, deze zijn het geworden:

Afbeelding

Nu is mijn vraag, welke banden maat moet erop?

De maat is 18inch en 8J breedt..

Alvast bedankt..

Reinier

Terug naar “Who are U?”