Nieuwww Nieuwww Reinier
- Reinierktm
- Nieuwsgierig
Bericht
Ben niet van plan om mega laag te gaan, iets verlagen denk ik wel, maar dan alleen met verlagings veren.. 35mm ofzo...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
een schroefset zorgt ervoor dat je comfort behoud.. en dan kan je je hoogte kiezen
Maar lekkere bak heb je gekocht!
De eerste mod zit er al op.. knippers in de bumper
Zijn er meer dingen niet stock?
Velgen al binnen?
Wat ik heb begrepen is dat als je met veren gaat verlagen de boel kei-hard wordt!Reinierktm schreef:Ben niet van plan om mega laag te gaan, iets verlagen denk ik wel, maar dan alleen met verlagings veren.. 35mm ofzo...
een schroefset zorgt ervoor dat je comfort behoud.. en dan kan je je hoogte kiezen

De eerste mod zit er al op.. knippers in de bumper

Velgen al binnen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Reinierktm
- Nieuwsgierig
Bericht
Nee nog geen velgen, wilde ze bestellen, maar werk nu ergens anders en daar kunnen ze ook velgen inkopen dus even kijken hoe of wat ik ga doen......
Uhm inmiddels heb ik als stadslicht ledlampjes, en grootlicht heb ik xenon in gemaakt.. Wil alleen zo nieuw type koplamp met lens! (mocht iemand er een setjes van hebben liggen, mag ook zonder xenon lamp en onsteker, let me know!)BMX schreef:Wat ik heb begrepen is dat als je met veren gaat verlagen de boel kei-hard wordt!Reinierktm schreef:Ben niet van plan om mega laag te gaan, iets verlagen denk ik wel, maar dan alleen met verlagings veren.. 35mm ofzo...
De eerste mod zit er al op.. knippers in de bumperZijn er meer dingen niet stock?
Velgen al binnen?
Nee nog geen velgen, wilde ze bestellen, maar werk nu ergens anders en daar kunnen ze ook velgen inkopen dus even kijken hoe of wat ik ga doen......
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat zijn de facelift koplampen idd.. die wil ik ook wel 
Op marktplaats zijn ze €650.. hier opt forum worden zijn ze ook niet veel goedkoper ALS ze er al te koop zijn
Zeer gewild item 
maar echte Xenon grootlicht of van die HiD-lampen?
Wat ook nog een leuke niet te dure mod is: chromelight knippers
als de knipper uit is dan zie je niets, gaat die aan dan is die oranje.. dan ben je die oranje gloed bij het stadslicht kwijt 
Ben benieuwd wat voor een velgen te worden

Op marktplaats zijn ze €650.. hier opt forum worden zijn ze ook niet veel goedkoper ALS ze er al te koop zijn

Wat ook nog een leuke niet te dure mod is: chromelight knippers

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Reinierktm
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik zelf zit te denken aan OZ superturismo WRC velgen en dan de zwarte 18 inch uitvoering.. Maar die dingen zijn zo gigantisch duur word je helemaal gek van haha!
Philips xenon heb ik erin gezet, maar idd niet orgineel voor mini, kan voor elke auto in elk gewenst type;) (handel er zelf een beetje in vandaar;) ) Ja klopt dat had ik in mijn Clio ook zitten, maar ik krijg vd week iets nieuws binnen dat zijn LED lampen, zelfde fitting als gewone knipperlichten alleen dan met witte led lampen die oranje opkleuren als ze aan en uit gaan, leek me wel appart, maak ik wel een fototje van als ze binnen zijn!BMX schreef:Dat zijn de facelift koplampen idd.. die wil ik ook wel
Op marktplaats zijn ze €650.. hier opt forum worden zijn ze ook niet veel goedkoper ALS ze er al te koop zijnZeer gewild item
Wat ook nog een leuke niet te dure mod is: chromelight knippersals de knipper uit is dan zie je niets, gaat die aan dan is die oranje.. dan ben je die oranje gloed bij het stadslicht kwijt
Ik zelf zit te denken aan OZ superturismo WRC velgen en dan de zwarte 18 inch uitvoering.. Maar die dingen zijn zo gigantisch duur word je helemaal gek van haha!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hebben mn ouders in de auto zitten 
Ik heb van die HALO-stadslichten en dan is een bolletje wel mooi
ben overigens wel benieuwd hoe ze euit zien.. wie weet ziet dat er ook wel strak uit 
OZ is gwoon veeeeel te duur. vast een goede kwaliteit maar als je een stoepje raak gebeurd t zelfde
hahaha
Ik ben ook rond aant kijken naar velgen maar vind zwart zo zwart en dat heeft iedereen al
Ik ga voor koperkleur of (donker)goud.. staat ook dik 
Maar wat zijn de verdere plannen? ga je een kleur/thema aanhouden?
Dat zijn idd HiD-lampenReinierktm schreef: Philips xenon heb ik erin gezet, maar idd niet orgineel voor mini, kan voor elke auto in elk gewenst type;) (handel er zelf een beetje in vandaar;) ) Ja klopt dat had ik in mijn Clio ook zitten, maar ik krijg vd week iets nieuws binnen dat zijn LED lampen, zelfde fitting als gewone knipperlichten alleen dan met witte led lampen die oranje opkleuren als ze aan en uit gaan, leek me wel appart, maak ik wel een fototje van als ze binnen zijn!

Ik heb van die HALO-stadslichten en dan is een bolletje wel mooi

OZ is gwoon veeeeel te duur. vast een goede kwaliteit maar als je een stoepje raak gebeurd t zelfde

Ik ben ook rond aant kijken naar velgen maar vind zwart zo zwart en dat heeft iedereen al

Maar wat zijn de verdere plannen? ga je een kleur/thema aanhouden?
) | bar-end mirrors

- Reinierktm
- Nieuwsgierig
Bericht
Ja heb ik ook al aan zitten denken die kleuren voor velgen, maar ik weet niet even kijken nog hoe of wat?!
Uuhm verder plannen ben ik nog niet helemaal uit, eerst die velgen, radio en uitlaat en dan zien we wel weer verder:)
Uuhm verder plannen ben ik nog niet helemaal uit, eerst die velgen, radio en uitlaat en dan zien we wel weer verder:)
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
voor de uitlaat heb je net de groupbuy gemist.. of doe je mee met de PlayMini GB?
ben benieuwd wat je dr van gaat maken
ben benieuwd wat je dr van gaat maken

) | bar-end mirrors

- guidoalkema
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey reinier
Ik zie dat we volgende week dezelfde auto gaan ophalen...die van mij komt uit 2002 ook de 1e voor mij. Ik ga je zeker volgen wat je met de wagen gaat doen...
Greetings Guido
Ik zie dat we volgende week dezelfde auto gaan ophalen...die van mij komt uit 2002 ook de 1e voor mij. Ik ga je zeker volgen wat je met de wagen gaat doen...
Greetings Guido
- guidoalkema
- Leerling Mini lid
Bericht
ben nieuw hier en zat nog op de 1e pagina te lezen
je hebt m al.....
waar haal je die knippers in de bumper
guidoalkema schreef:Hey reinier
Greetings Guido
ben nieuw hier en zat nog op de 1e pagina te lezen

waar haal je die knippers in de bumper
- Reinierktm
- Nieuwsgierig
- vin10
- Be Mini
Bericht
Re: Nieuwww Nieuwww Reinier
Heb ik nog hier in de garage staan 
Alvast veel plezier in je knappe Mini !
Grtz

Alvast veel plezier in je knappe Mini !
Grtz
Reinierktm schreef:
Daarna heb ik een renault clio 1.6 16v gehad en volgende week dus eindelijk de Mini..
- Reinierktm
- Nieuwsgierig
Bericht
Nou ik heb nieuwe velgen gekocht, deze zijn het geworden:

Nu is mijn vraag, welke banden maat moet erop?
De maat is 18inch en 8J breedt..
Alvast bedankt..
Reinier

Nu is mijn vraag, welke banden maat moet erop?
De maat is 18inch en 8J breedt..
Alvast bedankt..
Reinier
Onze sponsors