Forza MINI Challenge: Nurburgring Nordschleife
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Argg. Net niet onder de 9 min. 9,00,304. In een R56. Ga het nu eens proberen met een B500 mini. Wat t verschil in vermogen uitmaakt.
Met een B500 was het 25 sec langzamer....
Een R53 is idd een stuk sneller, maar omdat ik een kleine crash had, 4x over de kop en dat soort dingen.... heb ik het opgegeven. Maar het lijkt idd net of deze een heel stuk beter stuurt. iig een stuk rustiger. En ik heb hem niet eens echt super sonisch afgesteld. Maar de auto is ook veel makkelijker te upgraden veel makkelijker om hem op a600 te krijgen ivm een R56.
Een R53 is idd een stuk sneller, maar omdat ik een kleine crash had, 4x over de kop en dat soort dingen.... heb ik het opgegeven. Maar het lijkt idd net of deze een heel stuk beter stuurt. iig een stuk rustiger. En ik heb hem niet eens echt super sonisch afgesteld. Maar de auto is ook veel makkelijker te upgraden veel makkelijker om hem op a600 te krijgen ivm een R56.
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Binnenkort maar even een race plannen?
Gisteren 3 maanden Gold aangeschaft voor 7,99chosenfew106 schreef:Even Live Gold aanschaffen

Binnenkort maar even een race plannen?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar wat heb je met het gewicht gedaan? alleen het vermogen is verschillend in die tijd?
Maar de R53 is een stuk beter controleerbaar.. bij een R56 moet je zo veel downforce achterop hebben dat je topsnelheid wegvalt
R53 is gwoon da BOMB!
dat is een behoorlijk tijdverschil!Batje schreef:Argg. Net niet onder de 9 min. 9,00,304. In een R56. Ga het nu eens proberen met een B500 mini. Wat t verschil in vermogen uitmaakt.
Maar wat heb je met het gewicht gedaan? alleen het vermogen is verschillend in die tijd?
Maar de R53 is een stuk beter controleerbaar.. bij een R56 moet je zo veel downforce achterop hebben dat je topsnelheid wegvalt

R53 is gwoon da BOMB!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- chosenfew106
- Be Mini
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hebben we het hier nou over Forza of GT5?kimi100 schreef:Ik heb vandaag ook geprobeerd een zo goed mogelijke tijd neer te zetten in een MINI. Ik deed dit in een 2011 MINI Cooper S die getuned was. Mijn beste tijd was 7:40.222. Het lijkt er dus op dat de nieuwe MINI dichter in de buurt van de tijden van een R53 kan komen dan de 2007 R56 kon. Ook moet ik erbij vermelden dat ik met een conroller reed en met een automatisch bak, waardoor het in ider geval een stuk makkelijker is dan met een handgeschakelde bak. Foto's
Deze auto behoort trouwens tot de nieuwe uitbreiding die vandaag is uitgekomen voor GT5, maar daar meer over in een ander topic:
Link
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Aan de foto te zien gt5,. Maar morgen om 20.00 uur forza 4 op xbox live. Gametags staan ergens hierboven in dit topic.
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Batje schreef:- Park Lane DUB = Chosenfew106
- checkeredMINI = Marcel Always Open
- mcchilling = Chill-es
- VinceJCW = vin10
- BMXNL = BMX
- Batje Nr 2 = Batje
- Wimvs = NL P3ST3R
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hoi
Weet nog niet of ik 20u wel haal. Maar ik probeer erbij te zijn. Ik ben niet zo'n fanatieke rijder, maar er moet er toch eentje achteraan rijden.
Weet nog niet of ik 20u wel haal. Maar ik probeer erbij te zijn. Ik ben niet zo'n fanatieke rijder, maar er moet er toch eentje achteraan rijden.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik ben dan niet thuis.. ik zal wel online zijn.. (broertje
) hahaha
zaterdag of zondag overdag een idee?

zaterdag of zondag overdag een idee?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

Onze sponsors