De Rode Raket
- jordi8
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Den Haag
Bericht
nice mini! 

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
- YorkPower
- Be Mini
- Locatie: Meise
Bericht
) Deze voet bestaat ook voor de Desire HD e.a.
Van HTC zelf.
Neen moet niet geboord worden! Wel een plaatje kleven op dashboard (was erbij geleverdbezwi schreef:Welk voetje is dit ? Ziet er echt goed uit. Heb je er voor moeten boren ?YorkPower schreef:Eens wat anders dan de visuele mods, een handige mod!
Voetje voor de gsm!
bvd Ben


York - Power :: De Rode Raket




- YorkPower
- Be Mini
- Locatie: Meise
Bericht
Het dilemma.
Mijn broer heeft sinds juni een bedrijfswagen gekregen en hij doet zijn BMW 1 reeks nu van de hand.
Het gaat om een 118d 5-deurs van 2008 in het montegoblau met 89.500 km op de teller.
Nu hebben mijn ouders mij voor de keuze gesteld dat ik mijn MINI mag omwisselen voor de BMW.
Mijn One D heeft momenteel 35.000 km en is net 2 jaar oud en dus ook niet meer onder garantie.
Ik zou zelf voor de BMW gaan puur voor de pk's en omdat die een trekhaak heeft en ik zo ook makkelijk op verplaatsing kan gaan mountainbiken en omdat het imago van een 1 toch ook wat serieuzer is. Maar daar zit dan ook mijn dilemma. Een 1. Daarvan rijden er miljoenen rond en mijn MINI, met de specifieke opties en aanpassingen slechts 1.
Als mijn MINI een Cooper D was geweest zou ik waarschijnlijk niet eens twijfelen. Maar nu dus wel.
Ik weet dat er hier op het forum een heel aantal mensen zijn die ook met een 1 hebben gereden en ik vraag mij dus af wat jullie zouden doen.
Mijn broer heeft sinds juni een bedrijfswagen gekregen en hij doet zijn BMW 1 reeks nu van de hand.
Het gaat om een 118d 5-deurs van 2008 in het montegoblau met 89.500 km op de teller.
Nu hebben mijn ouders mij voor de keuze gesteld dat ik mijn MINI mag omwisselen voor de BMW.
Mijn One D heeft momenteel 35.000 km en is net 2 jaar oud en dus ook niet meer onder garantie.
Ik zou zelf voor de BMW gaan puur voor de pk's en omdat die een trekhaak heeft en ik zo ook makkelijk op verplaatsing kan gaan mountainbiken en omdat het imago van een 1 toch ook wat serieuzer is. Maar daar zit dan ook mijn dilemma. Een 1. Daarvan rijden er miljoenen rond en mijn MINI, met de specifieke opties en aanpassingen slechts 1.
Als mijn MINI een Cooper D was geweest zou ik waarschijnlijk niet eens twijfelen. Maar nu dus wel.
Ik weet dat er hier op het forum een heel aantal mensen zijn die ook met een 1 hebben gereden en ik vraag mij dus af wat jullie zouden doen.
York - Power :: De Rode Raket




- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
1 is in alle opzichten zo ontzettend veel saaier dan een MINI. Zelfs mijn 130i was lang niet zo leuk als de MINI's.
Vind het imago van een MINI ook 1000 keer beter dan dat van een 1-serie. Dus ik zou er niet eens over na hoeven te denken.
Je kan je One toch easy laten chippen naar Cooper-spec's? uiteindelijk is een One D gewoon een gedowntunede Cooper D.
Vind het imago van een MINI ook 1000 keer beter dan dat van een 1-serie. Dus ik zou er niet eens over na hoeven te denken.
Je kan je One toch easy laten chippen naar Cooper-spec's? uiteindelijk is een One D gewoon een gedowntunede Cooper D.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- YorkPower
- Be Mini
- Locatie: Meise
Bericht

Allemaal waar maar een 1 is toch ook wel wat handiger om iets te vervoeren en.. 53pk meer, dat spreekt mij wel aan en ik hou echt wel van achterwielaandrijving. Maar verder is een 1 idd een pak saaier.
Ik zou de One D kunnen laten chippen naar Cooper specs, echter heb ik niet al te veel vertrouwen in dat PSA blokje en zijn die 2.0 diesels gewoon onverwoestbaar! Ik weet het echt niet
Thx om te reagerenmushrop schreef:1 is in alle opzichten zo ontzettend veel saaier dan een MINI. Zelfs mijn 130i was lang niet zo leuk als de MINI's.
Vind het imago van een MINI ook 1000 keer beter dan dat van een 1-serie. Dus ik zou er niet eens over na hoeven te denken.
Je kan je One toch easy laten chippen naar Cooper-spec's? uiteindelijk is een One D gewoon een gedowntunede Cooper D.

Allemaal waar maar een 1 is toch ook wel wat handiger om iets te vervoeren en.. 53pk meer, dat spreekt mij wel aan en ik hou echt wel van achterwielaandrijving. Maar verder is een 1 idd een pak saaier.
Ik zou de One D kunnen laten chippen naar Cooper specs, echter heb ik niet al te veel vertrouwen in dat PSA blokje en zijn die 2.0 diesels gewoon onverwoestbaar! Ik weet het echt niet

York - Power :: De Rode Raket




- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
PSA diesels kunnen de tuning wel aan, het zijn de benzinemotoren die kapot gaan. De diesel is probleemloos te tunen.
Ondanks dat de 130i een hele fijne prettige machine was, is het qua beleving bij verre niet zo leuk als een MINI. zo ontzettend veel saaier.
maar het zijn wel prettige auto's, datis een feit. maar ik denk dat je al heel snel spijt zult krijgen. En dan ben je niet de eerste die weer teruggaat van een 1-serie naar een MINI
Ondanks dat de 130i een hele fijne prettige machine was, is het qua beleving bij verre niet zo leuk als een MINI. zo ontzettend veel saaier.
maar het zijn wel prettige auto's, datis een feit. maar ik denk dat je al heel snel spijt zult krijgen. En dan ben je niet de eerste die weer teruggaat van een 1-serie naar een MINI
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- YorkPower
- Be Mini
- Locatie: Meise
Bericht
alleen ziet mijn vader chippen niet zitten
het gaat nog even nadenken worden en ook nog eens testritje maken!
Okay, thxmushrop schreef:PSA diesels kunnen de tuning wel aan, het zijn de benzinemotoren die kapot gaan. De diesel is probleemloos te tunen.
Ondanks dat de 130i een hele fijne prettige machine was, is het qua beleving bij verre niet zo leuk als een MINI. zo ontzettend veel saaier.
maar het zijn wel prettige auto's, datis een feit. maar ik denk dat je al heel snel spijt zult krijgen. En dan ben je niet de eerste die weer teruggaat van een 1-serie naar een MINI



York - Power :: De Rode Raket




- YorkPower
- Be Mini
- Locatie: Meise
Bericht
. De oren van mijn vaders hoofd zagen om de MINI tot Cooper te shoppen
Nee juist niet! Mijn hart ligt meer bij MINI maar de 1 zou rationeler zijnfrankie schreef:Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat je voor jezelf de beslissing al genomen hebt en eigenlijk gewoon de 1 serie gaat nemen......


York - Power :: De Rode Raket




Onze sponsors