De Rode Raket

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2011, 23:19

Waarom staat je mini stil voor 4! weken? Hij is toch niet kapot ofzo? Ik heb gekeken of je het al eerder gezegd hebt, maar dat kon ik zo snel nergens vinden dus vandaar de vraag.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2011, 23:20

nice mini! ;)
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
bezwi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 dec 2011, 11:17

YorkPower schreef:Eens wat anders dan de visuele mods, een handige mod!

Voetje voor de gsm!

Afbeelding
Welk voetje is dit ? Ziet er echt goed uit. Heb je er voor moeten boren ?

bvd Ben
YorkPower
Be Mini
Be Mini

16 mar 2012, 12:04

kimi100 schreef:Waarom staat je mini stil voor 4! weken? Hij is toch niet kapot ofzo? Ik heb gekeken of je het al eerder gezegd hebt, maar dat kon ik zo snel nergens vinden dus vandaar de vraag.
Examens ;)
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

16 mar 2012, 12:05

bezwi schreef:
YorkPower schreef:Eens wat anders dan de visuele mods, een handige mod!

Voetje voor de gsm!

Afbeelding
Welk voetje is dit ? Ziet er echt goed uit. Heb je er voor moeten boren ?

bvd Ben
Neen moet niet geboord worden! Wel een plaatje kleven op dashboard (was erbij geleverd ;) ) Deze voet bestaat ook voor de Desire HD e.a. :) Van HTC zelf.
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

16 mar 2012, 12:06

iPad houder! :D Gps² :D

Afbeelding

En nog wat blinkie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

27 jul 2012, 11:01

Het dilemma.

Mijn broer heeft sinds juni een bedrijfswagen gekregen en hij doet zijn BMW 1 reeks nu van de hand.
Het gaat om een 118d 5-deurs van 2008 in het montegoblau met 89.500 km op de teller.
Nu hebben mijn ouders mij voor de keuze gesteld dat ik mijn MINI mag omwisselen voor de BMW.
Mijn One D heeft momenteel 35.000 km en is net 2 jaar oud en dus ook niet meer onder garantie.
Ik zou zelf voor de BMW gaan puur voor de pk's en omdat die een trekhaak heeft en ik zo ook makkelijk op verplaatsing kan gaan mountainbiken en omdat het imago van een 1 toch ook wat serieuzer is. Maar daar zit dan ook mijn dilemma. Een 1. Daarvan rijden er miljoenen rond en mijn MINI, met de specifieke opties en aanpassingen slechts 1.
Als mijn MINI een Cooper D was geweest zou ik waarschijnlijk niet eens twijfelen. Maar nu dus wel.
Ik weet dat er hier op het forum een heel aantal mensen zijn die ook met een 1 hebben gereden en ik vraag mij dus af wat jullie zouden doen.
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2012, 11:07

1 is in alle opzichten zo ontzettend veel saaier dan een MINI. Zelfs mijn 130i was lang niet zo leuk als de MINI's.

Vind het imago van een MINI ook 1000 keer beter dan dat van een 1-serie. Dus ik zou er niet eens over na hoeven te denken.

Je kan je One toch easy laten chippen naar Cooper-spec's? uiteindelijk is een One D gewoon een gedowntunede Cooper D.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

27 jul 2012, 12:08

mushrop schreef:1 is in alle opzichten zo ontzettend veel saaier dan een MINI. Zelfs mijn 130i was lang niet zo leuk als de MINI's.

Vind het imago van een MINI ook 1000 keer beter dan dat van een 1-serie. Dus ik zou er niet eens over na hoeven te denken.

Je kan je One toch easy laten chippen naar Cooper-spec's? uiteindelijk is een One D gewoon een gedowntunede Cooper D.
Thx om te reageren ;)
Allemaal waar maar een 1 is toch ook wel wat handiger om iets te vervoeren en.. 53pk meer, dat spreekt mij wel aan en ik hou echt wel van achterwielaandrijving. Maar verder is een 1 idd een pak saaier.
Ik zou de One D kunnen laten chippen naar Cooper specs, echter heb ik niet al te veel vertrouwen in dat PSA blokje en zijn die 2.0 diesels gewoon onverwoestbaar! Ik weet het echt niet :(
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2012, 12:11

PSA diesels kunnen de tuning wel aan, het zijn de benzinemotoren die kapot gaan. De diesel is probleemloos te tunen.

Ondanks dat de 130i een hele fijne prettige machine was, is het qua beleving bij verre niet zo leuk als een MINI. zo ontzettend veel saaier.

maar het zijn wel prettige auto's, datis een feit. maar ik denk dat je al heel snel spijt zult krijgen. En dan ben je niet de eerste die weer teruggaat van een 1-serie naar een MINI
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

27 jul 2012, 12:24

mushrop schreef:PSA diesels kunnen de tuning wel aan, het zijn de benzinemotoren die kapot gaan. De diesel is probleemloos te tunen.

Ondanks dat de 130i een hele fijne prettige machine was, is het qua beleving bij verre niet zo leuk als een MINI. zo ontzettend veel saaier.

maar het zijn wel prettige auto's, datis een feit. maar ik denk dat je al heel snel spijt zult krijgen. En dan ben je niet de eerste die weer teruggaat van een 1-serie naar een MINI
Okay, thx :) alleen ziet mijn vader chippen niet zitten :p het gaat nog even nadenken worden en ook nog eens testritje maken! ;)
Afbeelding
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2012, 13:23

Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat je voor jezelf de beslissing al genomen hebt en eigenlijk gewoon de 1 serie gaat nemen...... :roll:
YorkPower
Be Mini
Be Mini

27 jul 2012, 14:10

frankie schreef:Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat je voor jezelf de beslissing al genomen hebt en eigenlijk gewoon de 1 serie gaat nemen...... :roll:
Nee juist niet! Mijn hart ligt meer bij MINI maar de 1 zou rationeler zijn ;). De oren van mijn vaders hoofd zagen om de MINI tot Cooper te shoppen :)
Afbeelding
Afbeelding
wildeke
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 jul 2012, 18:00

Gewoon laten chippen , merk je vader toch niet :mrgreen:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2012, 18:25

Mijn pa had mijn one destijds zelf laten chippen omdat ie vond dat ie niet vooruit te branden was, hij had me trouwens nog meegegeven dat een luchtfilter toevoegen nog beter zou zijn :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”