eigenlijk is het heel simpel. Koop je het origineel, dan betaal je 2x zoveel en is 'ie strak en clean. Koop je een imitatie, dan kost hij minder dan de helft en moet je 'm strak laten maken en laten spuiten. Ik denk dat de spoiler an sich erg goede kwaliteit is voor een replica GP wing (pasvorm etc). Ik vind het nogal hard dat er dan gezegd wordt dat het schandalig is etc. Er zal toch ergens op bespaart moeten worden om niet aan de zelfde prijs te komen als het origineel.
Kan me wel voorstellen dat het jammer is, maar schandalig vind ik het zeker niet. Dat zou het wel zijn als het een OEM product zou zijn naar mijn idee.
Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben met je eens dat je er misschien iets minder van mag verwachten dan een OEM GP spoiler, maar als ik het zo lees is het spuitwerk wel extreem slecht gedaan. Krasjes, deukjes, stof in de lak, druipers... Dat zou bij een imitatie toch ook niet mogen vind ik.
Maak 'm dan iets duurder en zorg dat ie wel helemaal strak gespoten is, moet toch kunnen lijkt me.
Maar goed, als ie er straks op zit en alles is weer helemaal strak, dan ben je dat zo weer vergeten!

Maar goed, als ie er straks op zit en alles is weer helemaal strak, dan ben je dat zo weer vergeten!

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helemaal zoals hij er nu bij staat, is ie er echt aan toe: die GP spoiler!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het doet toch afbreuk aan het eindproduct, en dat is ook minder voor je reputatie als bedrijf!
Daar heb je gelijk in: als je het doet, doe het dan goed, of anders gewoon nietIvo schreef:Ik ben met je eens dat je er misschien iets minder van mag verwachten dan een OEM GP spoiler, maar als ik het zo lees is het spuitwerk wel extreem slecht gedaan. Krasjes, deukjes, stof in de lak, druipers... Dat zou bij een imitatie toch ook niet mogen vind ik.Maak 'm dan iets duurder en zorg dat ie wel helemaal strak gespoten is, moet toch kunnen lijkt me.

Het doet toch afbreuk aan het eindproduct, en dat is ook minder voor je reputatie als bedrijf!
preciesGetzz schreef:.....maaarrrr de spoiler is nu wel weer strak en dat gaat dik staan!!
Je zou haast het positieve vergeten hier

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Vind dit echt onwijs gruwelijke velgen Alain!
Balen van je spoiler, maar gaat helemaal goed komen zo te lezen. Word echt mega dik zo!!!
X2Fred schreef:Wat een dik ding blijft het toch![]()

Vind dit echt onwijs gruwelijke velgen Alain!

Balen van je spoiler, maar gaat helemaal goed komen zo te lezen. Word echt mega dik zo!!!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo even het stof eraf:

Vandaag wat foto's wezen schieten met Dr. Evil

Vandaag wat foto's wezen schieten met Dr. Evil

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors