Lennard, ik heb op zich niet de luxe dat ik een paar extra bandjes heb liggen. Moet bovendien de volle mep betalen en da's ook flink minder: €500+ om te testen of het dan beter is ben ik niet van planwanders schreef:het cuppen van de banden komt vaak (als uitlijning schokdempers e.d. goed zijn ) door de profiel opbouw.. of het profiel design..
probeer is een ander merk band...
ik heb aardig wat klanten met audi's rijden waar continental als een gek gaat cuppen achter..
ik heb bij die klanten Falken ze-912 gemonteerd en alle problemen waren verholpen..
wil niet zeggen dat Falken een wonderband is.. de FK-452 kan namelijk wel af en toe gaan cuppen..
en ja de ZE-912 ontworpen als comfort band, en niet zo zeer als sport band..
ik hoop dat je hier iets aan hebt..
lennard wander
wander's bandenservice

Heb op de zomervelgen nog runflats liggen tot die op zijn en gezien er nog flink wat profiel op zit, zal dat wel even duren. Op e grijze van de vrouw liggen Falken winterbanden (195/50 R16 uit mij hoofd). Zij rijd 's zomers op Falken 912s.

Als de zomermaanden op zijn, ga ik wel rondkijken naar andere 205/35 R18s, maar nu nog even niet. (We willen ook nog verhuizen en we hebben nogal eisen