Klopt, hoe lager het zwaartepunt.. hoe beter!Mike71 schreef: Ze zeggen toch altijd hoe lager je bij de grond ligt, hoe meer grip je hebt, of hoe beter de wegligging?
Kan een V2 in hardheid worden afgesteld?Ik moet zeggen dat ik enkele keren, vond dat ik weinig grip had. Ik weet niet of ik de enige ben die dat voelt, maar het voelt niet zo leuk.
Nou is het natuurlijk ook dat ik de baan helemaal niet ken, maar andere auto's gaan vol gas op bepaalde stukken, waar ik met minder gas door ging, en ik vond dat ik daar steeds uitbrak. Of moet je gewoon minder voorzichtig zijn, en het komt toch wel goed????
Jij moet dan ook nog een keer een mooie BBK scoren manfranklyn85 schreef:ik merkte ook veel fading met de Gp remmen......![]()
Is weer een keer tijd om naarde ring te gaan
Ja is goed mark....... Overgens heb ik een 2 de hands tarox 6 pots op het oogmini cabrio schreef:Jij moet dan ook nog een keer een mooie BBK scoren manfranklyn85 schreef:ik merkte ook veel fading met de Gp remmen......![]()
Is weer een keer tijd om naarde ring te gaan![]()
Maar als je gaat, en Eline blijft thuis, houd ik me aanbevolen als je nog een bijrijder zoekt![]()
Onze sponsors