Kleur-code van zwart dak?
- froobje
- Mod virus alert!
Bericht
Kleur-code van zwart dak?
Ik zoek de ral kleur of naam van de kleur van het standaard zwart dak(r56)
- S-67
- Be Mini
Bericht
Volgens mij is dit unilak zwart. Ik vroeg paar dagen terug bij een spuiterij hoeveel het zou kosten om mijn scoop te laten spuiten in dak/spiegel kleuren, toen gaven ze aan dat dit unilak was. (Kosten van spuiten voor scoop overigens ook belachelijk, 150 euro)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=12663 (kleurnaam Black II)
en dan deze post van Berthil op pagina 2 die de missende link tussen MINI nummers en RAL nummers toelicht
en ik heb zo'n vermoeden dat dit topic straks aan dat andere is toegevoegd door een moddereter.
en dan deze post van Berthil op pagina 2 die de missende link tussen MINI nummers en RAL nummers toelicht
Berthil schreef:Kijk en vergelijk met de eerste afbeelding in dit topic en zoek hier de juiste RAL codes:
http://www.ralcolor.com/
Volgens mij is er geen directe vertaling tussen Mini kleuren en RAL codes.
Persoonlijk zou ik een professionele kleurmenger de kleur na laten maken a.d.h.v. een kleurstaal.
en ik heb zo'n vermoeden dat dit topic straks aan dat andere is toegevoegd door een moddereter.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hier betaal ik 50 euroS-67 schreef:Volgens mij is dit unilak zwart. Ik vroeg paar dagen terug bij een spuiterij hoeveel het zou kosten om mijn scoop te laten spuiten in dak/spiegel kleuren, toen gaven ze aan dat dit unilak was. (Kosten van spuiten voor scoop overigens ook belachelijk, 150 euro)

- philip68
- 4 op een rij!
Bericht
Goedemorgen Philip,
De kleurcode is 668
Met vriendelijke groet/ With kind regards
Succes!
Re: Kleur-code van zwart dak?
Ik had dezelfde vraag, kreeg als antwoord van mini Den Haag:froobje schreef:Ik zoek de ral kleur of naam van de kleur van het standaard zwart dak(r56)
Goedemorgen Philip,
De kleurcode is 668
Met vriendelijke groet/ With kind regards
Succes!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Goed antwoord, maar dat is geen RAL kleurnummer, maar een andere notering.
Gr, Marcel
Onze sponsors