3.2KM/L

Ik heb de 130i ook nog! De MINi is natuurlijk totaal anders qua beleving, maar ik hou wel van klein en hardcore. De BMW is gewoon een heerlijk snelle wagen, waar je in hoog tempo km's mee aflegt zonder vermoeid te raken. Een rondje Ring is ook leuk, maar voor het echt snelle werk moet je toch echt de MINI hebben. Qua top haalt hij niet wat de BMW (met gemak) doet, maar qua acceleratie is de MINI gewoon veel sneller. Dat heb ik met de BMW nu al een paar keer moeten afleggen. Pas vanaf de 180km/h, als het echt op de pure power aankomt, dan loopt de BMW easy weg. Sowieso dendert de BMW met gemak in z'n begrenzer, kost geen enkele moeite. Die begrenzer komt er trouwens "pas" bij 265km/h op de teller in. Dat is dan ook gelijk het einde van de teller... Weet zeker dat als de begrenzer er niet opzat hij met gemak harder loopt, daar heb geen 400pk voor nodig.maus105 schreef:Ah nice! Ben echt benieuwd naar het resultaat!
Voelt de mini niet een stapje terug op de BMW 1 trouwens?
Een mini zal misschien meer beleving hebben maar je 130 heeft wel lekker vermogen denk ik of niet?
Zou het nie weten ik heb geen flauw idee maar denk dat bovenin de bmw ruimer is in ze toureBMX schreef:Zou die dat dit jaar weer doen?
Ik dacht zelf aan 215/40 of 215/45. Wat denk jij dat er op zit Dick?jbcola schreef:Blijkbaar heb ik hier een paar pagina's gemist![]()
Gave wielen Rob, die AZEV's.
Enig idee welke maat banden er rond komen want ik denk dat op onderstaande foto echt geen 205/45-17 ligt![]()
Thx voor de reply Rob. Wel gaaf om te zien dat zo veel meer pk's weinig uitmaaktmushrop schreef:Ik heb de 130i ook nog! De MINi is natuurlijk totaal anders qua beleving, maar ik hou wel van klein en hardcore. De BMW is gewoon een heerlijk snelle wagen, waar je in hoog tempo km's mee aflegt zonder vermoeid te raken. Een rondje Ring is ook leuk, maar voor het echt snelle werk moet je toch echt de MINI hebben. Qua top haalt hij niet wat de BMW (met gemak) doet, maar qua acceleratie is de MINI gewoon veel sneller. Dat heb ik met de BMW nu al een paar keer moeten afleggen. Pas vanaf de 180km/h, als het echt op de pure power aankomt, dan loopt de BMW easy weg. Sowieso dendert de BMW met gemak in z'n begrenzer, kost geen enkele moeite. Die begrenzer komt er trouwens "pas" bij 265km/h op de teller in. Dat is dan ook gelijk het einde van de teller... Weet zeker dat als de begrenzer er niet opzat hij met gemak harder loopt, daar heb geen 400pk voor nodig.maus105 schreef:Ah nice! Ben echt benieuwd naar het resultaat!
Een mini zal misschien meer beleving hebben maar je 130 heeft wel lekker vermogen denk ik of niet?
Qua bouwkwaliteit is de BMW wel echt honderdduizend keer beter. ook tov de R55/R56 die ik hiervoor had.
@Geer: best netjes toch?
maus105 schreef:mushrop schreef:Ik heb de 130i ook nog! De MINi is natuurlijk totaal anders qua beleving, maar ik hou wel van klein en hardcore. De BMW is gewoon een heerlijk snelle wagen, waar je in hoog tempo km's mee aflegt zonder vermoeid te raken. Een rondje Ring is ook leuk, maar voor het echt snelle werk moet je toch echt de MINI hebben. Qua top haalt hij niet wat de BMW (met gemak) doet, maar qua acceleratie is de MINI gewoon veel sneller. Dat heb ik met de BMW nu al een paar keer moeten afleggen. Pas vanaf de 180km/h, als het echt op de pure power aankomt, dan loopt de BMW easy weg. Sowieso dendert de BMW met gemak in z'n begrenzer, kost geen enkele moeite. Die begrenzer komt er trouwens "pas" bij 265km/h op de teller in. Dat is dan ook gelijk het einde van de teller... Weet zeker dat als de begrenzer er niet opzat hij met gemak harder loopt, daar heb geen 400pk voor nodig.maus105 schreef:Ah nice! Ben echt benieuwd naar het resultaat!
Qua bouwkwaliteit is de BMW wel echt honderdduizend keer beter. ook tov de R55/R56 die ik hiervoor had.
@Geer: best netjes toch?
Thx voor de reply Rob. Wel gaaf om te zien dat zo veel meer pk's weinig uitmaakt
Uiteindelijk is de acceleratie ook het gebied waar het gemiddeld om gaat vind ik.
Je trekt eerder hard op dan dat je boven de 180km/h uur rijd. Anyways 2 dikke fietsen
Onze sponsors