Even voorstellen! hendrikjj

Stel je hier even voor.
hendrikjj
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Even voorstellen! hendrikjj

16 apr 2012, 10:18

Dag allemaal,

Tijdje geleden al aangemeld hier om even in te lezen in de MINI wereld. Nu even voorstellen, want zo hoort dat geloof ik wel :)
De naam is Rick, 22 jaar oud en ik heb zelf geen MINI. Ik heb een Porsche 944S2. Nee, da's niet zo een met een audi motor. Ligt een fijne 3.0 liter motor in, puur Porsche. Hier zal ik verder niet over uitwijden, aangezien ik daar al een ander forum voor heb en jullie daar waarschijnlijk geen interesse in hebben. Waarom dan hier aanmelden?

Mijn vriendin (26) zocht een van haar droomautos, een MINI of een BMW Z3 (Z3 werd te duur en onpractisch). Nadat ze haar rijbewijs had gehaald, reed ze vaak rond in de leasebak van vader, een automaat. Eerst dus gekeken naar een Cooper met automaat. Daarna eens goed nagedacht en besloten voor handbak te gaan, anders al te vroeg verwend.
Na enige tijd zoeken vorige week een zwarte cooper R50(?) uit 2003 aangeschaft en afgelopen zaterdag opgehaald.
Afbeelding
Staat nu best decadent, een Porsche en een MINI voor de deur... :)

Gister meteen even een stukje gestuurd in de nieuwe aanwinst. Wat een geweldige auto! Lekker strak op weg, best pittig, zelfs voor een verwende jongeman. Ik zei gisteravond al: Als de 944 niet meer toegankelijk is, dan is een cooper S een zeer waardige opvolger!

Nu tijd om verder in te lezen en een vraagje te stellen:
De chrome lijst/stootstrip achterop de bumpert heeft een barst cq. deuk, is deze strip zo te vervangen en zo ja, waar haal ik deze?
Marcel Always Open
Cabrio-King

16 apr 2012, 10:54

Welkom op het forum! Voordat je het weet koop je er ook een!

Zulke stootstrippen zijn nieuw eigenlijk alleen bij de dealer te koop. Zijn mij geen andere adresjes of webshop voor bekend.

Tweedehands kunje ze bij VDG autoparts vinden, of gewoon op een sloperij bij jou in de buurt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Cor
Be Mini
Be Mini

16 apr 2012, 12:36

ha die rickert en meissie, 8)
wens het meissie veel plezier met de Coopert. :wink:
Evomini
Enthousiast
Enthousiast

Re: Even voorstellen

16 apr 2012, 13:13

hendrikjj schreef: Hier zal ik verder niet over uitwijden, aangezien ik daar al een ander forum voor heb en jullie daar waarschijnlijk geen interesse in hebben.
Welkom allebei! Supermooie mini met die zwarte velgen!

Maareh over die Porsche: we hebben speciaal daarvoor de categorie: Bevriende rides, je andere ride aangemaakt, dus.....
hendrikjj
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 apr 2012, 13:25

Marcel Always Open schreef:Welkom op het forum! Voordat je het weet koop je er ook een!
Zulke stootstrippen zijn nieuw eigenlijk alleen bij de dealer te koop. Zijn mij geen andere adresjes of webshop voor bekend.
Tweedehands kunje ze bij VDG autoparts vinden, of gewoon op een sloperij bij jou in de buurt.
Bedankt voor de info! Is dit makkelijk zelf te vervangen?
boris_brznjef schreef:Zo Zo een 944 S2. Geen turbo gekozen toendertijd? Heerlijke machines die oude porsches en worden nogal onderschat!
Veel plezier met de 2 scheurmonsters :)
Dank, ik wilde toen voor een N/A gaan, ging niet echt voor de power. Zag deze S2 en was verkocht. Turbo is leuk, maar het gaat mij niet eens zo zeer om het hard rijden. Al kan de S2 dat best wel. Turbo is leuk voor later, al hoor ik van velen dat S2 prettiger rijdt.

Cor schreef:ha die rickert en meissie, 8)
wens het meissie veel plezier met de Coopert. :wink:
Ha Cor, Zal ik doen. :)
Evomini schreef:
hendrikjj schreef: Hier zal ik verder niet over uitwijden, aangezien ik daar al een ander forum voor heb en jullie daar waarschijnlijk geen interesse in hebben.
Welkom allebei! Supermooie mini met die zwarte velgen!
Maareh over die Porsche: we hebben speciaal daarvoor de categorie: Bevriende rides, je andere ride aangemaakt, dus.....
Ik zal daar misschien binnenkort eens over uitwijden dan ;) Als dat daar geoorloofd is.
Marcel Always Open
Cabrio-King

16 apr 2012, 13:31

Over het demonteren van de chromen bumperstrips heb ik op dit forum wel eens een topic gelezen, ga even zoeken voor u.

Edit
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=15610
En
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 382#403382
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 16 apr 2012, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 apr 2012, 13:36

Ziet dr lekker uit zo'n (semi)blackout!

Jij bent hier opt forum voor jouw vriendin.. de meeste hebben m voor de vrouw en gaan niet modden.. binnen de kortste keren ruilt men van auto en vliegen de mods om je oren!
Ergens heb ik het voorgevoel dat er binnenkort een S-je op de stoep staat! >)

Miss dat er iemand in de buurt woont die je een ritje mee kan laten maken?
Dan hebben we 100% bij dat moment een lid erbij :lol:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
hendrikjj
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 apr 2012, 14:30

Dank Marcel! Helemaal top!

@BMX,
Ruilen gaat niet gebeuren :) Binnenkort een S op de stoep... wellicht als vervanger van die van haar. Niet als vervanger van de 944 ;) Zolang de portemonnee dat toe laat, blijft die hier lekker voor de deur staan. (en er wordt ook wel mee gereden hoor :))
Cor
Be Mini
Be Mini

16 apr 2012, 16:02

boris_brznjef schreef:hahaha de verliefdheid van cq met een auto.

Altijd goed een bewuste keuze! Ik dacht altijd dat een turbo de bom was. Maar niet dus.
turbo is zeker een bom,je weet nooit wanneer hij ontploft,hahahaha :shock: :roll:

S2 rijdt veel soepeler,en is veel betrouwbaarder.
rij zelf in een gewone 2.5 ,zou voor geen goud willen ruilen met een tubootje. :wink:
ik ken Rick zijn S2 ook ,geweldig mooie auto. :icon_top:
hendrikjj
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

17 apr 2012, 09:11

Cor schreef:
boris_brznjef schreef:hahaha de verliefdheid van cq met een auto.

Altijd goed een bewuste keuze! Ik dacht altijd dat een turbo de bom was. Maar niet dus.
turbo is zeker een bom,je weet nooit wanneer hij ontploft,hahahaha :shock: :roll:

S2 rijdt veel soepeler,en is veel betrouwbaarder.
rij zelf in een gewone 2.5 ,zou voor geen goud willen ruilen met een tubootje. :wink:
ik ken Rick zijn S2 ook ,geweldig mooie auto. :icon_top:
Dank Cor! Heb zelf nooit een Turbo gereden maar hoef er ook geen. S2 heeft power zat en dezelfde nieuwere looks. En mocht t vervelen gaat er een chippie in en een andere uitlaat. :) Zal straks even dat andere topic aanmaken.

Het hoort hier tenslotte over de MINI te gaan. Hoop vandaag het eerste onderdeel binnen te krijgen: Een sleutelhangert :D
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2012, 10:32

Welkom en hele gave Mini 8) 8)
En we zijn idd best nieuwsgierig naar je Porsche , in de juiste topic natuurlijk ..
Bring it on :mrgreen:
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2012, 12:11

Welkom bij de club en.. :lol:

..............................heel veel rijplezier in je MINI.. :P :) :D

:shock :shock: 8) NICE RIDE!!!! :zon 8) :) :D
hendrikjj
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

19 apr 2012, 16:26

Omdat ik nog geen show topic aan wil maken hier even de vraag... Vandaag even een paar snelle photoshopjes gedaan, puur voor het beeld... What to do....
Zo issie:
Hoe wordt ie...
Ik denk eraan om die lamellen te laten spuiten, iemand een indicatie wat dat mag kosten? (wil 'm niet dippen :))
Laatst gewijzigd door hendrikjj op 22 apr 2013, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Who are U?”