Tijdje geleden al aangemeld hier om even in te lezen in de MINI wereld. Nu even voorstellen, want zo hoort dat geloof ik wel

De naam is Rick, 22 jaar oud en ik heb zelf geen MINI. Ik heb een Porsche 944S2. Nee, da's niet zo een met een audi motor. Ligt een fijne 3.0 liter motor in, puur Porsche. Hier zal ik verder niet over uitwijden, aangezien ik daar al een ander forum voor heb en jullie daar waarschijnlijk geen interesse in hebben. Waarom dan hier aanmelden?
Mijn vriendin (26) zocht een van haar droomautos, een MINI of een BMW Z3 (Z3 werd te duur en onpractisch). Nadat ze haar rijbewijs had gehaald, reed ze vaak rond in de leasebak van vader, een automaat. Eerst dus gekeken naar een Cooper met automaat. Daarna eens goed nagedacht en besloten voor handbak te gaan, anders al te vroeg verwend.
Na enige tijd zoeken vorige week een zwarte cooper R50(?) uit 2003 aangeschaft en afgelopen zaterdag opgehaald.

Staat nu best decadent, een Porsche en een MINI voor de deur...

Gister meteen even een stukje gestuurd in de nieuwe aanwinst. Wat een geweldige auto! Lekker strak op weg, best pittig, zelfs voor een verwende jongeman. Ik zei gisteravond al: Als de 944 niet meer toegankelijk is, dan is een cooper S een zeer waardige opvolger!
Nu tijd om verder in te lezen en een vraagje te stellen:
De chrome lijst/stootstrip achterop de bumpert heeft een barst cq. deuk, is deze strip zo te vervangen en zo ja, waar haal ik deze?