Ik heb continental sportcontact als het goed is

dus denk aan de bandjes......
Hmmz idd bandenspanning!! zou goed kunnen...hoeveel bar heb jij in je voorbanden zitten?coendek schreef:denk dat het aan je harde banden ligt... Ik heb strutbraces boven en onder en echt zo goed als GEEN last van... zelfs niet in de regen
Ik heb continental sportcontact als het goed is
dus denk aan de bandjes......
yup... HELE fijne banden!!!!mso schreef:Dat is 0.2 bar meer dan ik heb... dus daar zal het dan niet aan liggen ben ik bang.. ik denk dat jouw continental's een stuk allrounder zijn dan mijn pirelli's....Heb jij de sportcontact 2?coendek schreef:2.7bar
De ideale lijn rijden heb je dus wel onder de knie (letterlijk en figuurlijk). Ik kom zelf ook een paar keer per jaar op het circuit (niet met de MINI want die moet nog afgeleverd worden).mso schreef:Ik wil niet heel cocky overkomen maar ben nederlands kampioen promo95 (met het team) geweest...dat wil niet zeggen dat ik talent heb maar kan iig een klein beetje sturen. Maar het ging mij er niet om dat ik die bocht niet hard genoeg kan nemen...ik vond juist dat in ieder geval mijn mini heel erg onderstuurd was in nat weer.. ik heb zelf al met bandenspanning gespeeld maar mocht niet veel baten. Ik denk dat het aan m'n bandenkeuze ligt.Cooper2004 schreef:Cursusje verhoogde rijvaardigheid kan ook een oplossing zijn. Daar leer je hoe je een bocht goed moet nemen en dan heb je er veel minder last van.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors